انجمن شرکت های حمل و نقل بین المللی ایران و ترکیه تفاهم نامه همکاری امضا کردند

در نشست بررسی مشکلات صنعت حمل و نقل و لجستیک ایران و ترکیه تفاهم نامه همکاری بین انجمن شرکت های حمل و نقل بین المللی ایران و ترکیه امضا شد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ نشست بررسی مشکلات صنعت حمل و نقل و لجستیک ایران و ترکیه با هدف توسعه همکاری های حمل و نقل و ترانزیتی با کشورهای همجوار و با حضور انجمن شرکت های حمل و نقل بین المللی ایران و ترکیه برگزار شد.

در این نشست  با امضای تفاهم نامه همکاری، طرفین بر ارتقاء همکاری های دو انجمن و ایجاد شرایط  یکسان برای شرکت های حمل نقل بین المللی دو کشور تاکید کردند.

این تفاهم نامه در نشست یک روزه و طی دیدار مشترک مسئولین انجمن های ایران و ترکیه در مرز بازرگان – گوربلاغ به امضای دبیر انجمن شرکت های حمل و نقل بین المللی ایران و رئیس هیئت اجرایی شرکت های حمل و نقل بین المللی ترکیه رسید و براساس آن دو انجمن متعهد بر روان سازی ترانزیت و حمل و نقل بین المللی و رفع چالش های ناوگان جاده ای بین دو کشور و تردد از خاک یکدیگر و توسعه همکاری های لجستیکی فی مابین شدند.

 طرفین در این نشست بر کاهش هزینه های حمل و نقل ، گسترش مذاکرات با دولت های هردو طرف برای رفع موانع و مشکلات حمل و نقلی تاکید کردند و همچنین در خصوص مشکلات سوخت، مسائل گمرکی، نحوه اجرای کنوانسیون تیر، زمان ترانزیت، مشکلات پارکنیگ و محمولات کامیون های ایرانی به تبادل نظر و گفتگو پرداختند و مقرر شد این نشست ها به صورت ادواری و به منظور توسعه و تسهیل همکاری های بین دو طرف ادامه یابد.

انتهای پیام/ح

امضای تفاهم نامه همکاری انجمن شرکت های حمل و نقل بین المللی ایران و ترکیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.