تولیدکنندگان چرم و صنایع مرتبط در چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت چرم، کیف، کفش و صنایع وابسته، جدیدترین تولیدات خود را ارائه کردند.

آغاز به کار چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت چرم، کیف، کفش و صنایع وابستهبه گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت چرم، کیف و کفش و صنایع وابسته با حضور قائم مقام وزارت صنعت، معدن و تجارت، رییس کمیسیون اقتصادی مجلس، رییس اتاق اصناف ایران و روسای اتحادیه های کفش دستدوز و ماشینی در محل دائمی نمایشگاه بین المللی آغاز بکار کرد.

چهارمین دوره از این نمایشگاه با حضور بیش از 240 شرکت داخلی و خارجی که از این تعداد 160 شرکت داخلی و 80 شرکت خارجی هستند. همچنین قرار است در این نمایشگاه چهار هیأت تجاری خارجی از کشورهای روسیه، چین، ایتالیا و‌ ترکیه برای مذاکرات حضور پیدا کنند.

رسول شجری رییس اتحادیه کفاشان دست دوز در خصوص چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت چرم، کیف، کفش و صنایع وابسته اظهار کرد: در این دوره از نمایشگاه علاوه بر شرکت تولیدکنندگان داخلی، شرکت های خارجی از کشور های ایتالیا، ترکیه، چین، روسیه، هند، آلمان و فرانسه حضور پیدا خواهند کرد.

وی ادامه داد: توسعه تولید و صادرات کالاهای این حوزه منوط به تسهیل ورود ماشین آلات جدید از خارج توسط وزارت صنعت و همکاری گمرک با صنایع داخلی برای ورود مواد اولیه و‌ ارائه آموزش فنی نیروی انسانی توسط وزارت کار است و در این صورت می توان صادرات 120 میلیون دلاری فعلی بخش چرم و نساجی کشور را ظرف 10 سال به یک میلیارد دلار در سال افزایش داد.

 همچنین شجری در جمع خبرنگاران تصریح کرد:  از مسوولین می خواهیم، تولیدکنندگان این صنف در شهرک صنعتی قرچک را ساماندهی کنند، از طرفی خواستار توجه لازم به بازار روسیه و تسهیل امور، جهت صادرات به این کشور هستیم، چراکه در سفرهای گذشته متوجه شدیم که روسیه بازار مناسبی برای صادرات است.

وی در پایان گفت: هنوز تسهیلاتی از سازمان توسعه تجارت به منظور صادرات کفش به این کشور صورت نگرفته، اما اکنون بخش قابل توجهی از تولیدات ما در این کشور به صورت دپو مانده است.

انتهای پیام/

حضور 240 شرکت داخلی در چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت چرم ،کیف و کفش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار