تشرف ۱۰۷ سالمند زائر اولی به حرم مطهر رضوی

همزمان با سالروز شهادت حضرت رقیه (س) ۱۰۷ نفر از سالمندان زائر اولی به حرم مطهر رضوی مشرف شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ حسین حیدرنژاد مدیرعامل موسسه زائران شهر بهشت گفت: همزمان با فرارسیدن پنجم صفر، سالروز شهادت حضرت رقیه (س) ۱۰۷ نفر از سالمندان زائر اولی با همکاری خیران نیک‌اندیش به حرم مطهر رضوی مشرف شدند.

وی افزود: این زائران سالمند اهل روستای اسجیل چناران هستند و مقدمات این سفر معنوی و زیارتی توسط نیکوکاران موسسه زائران شهر بهشت صورت پذیرفت.

مدیرعامل موسسه زائران شهر بهشت ادامه داد: این زائران در محل اسکان حسینیه بیت الزهرا (س) اسکان یافتند و در نهایت شایستگی مورد تکریم و میزبانی قرار گرفتند و به وسیله دو دستگاه اتوبوس به سمت حرم مطهر رضوی مشرف شدند و در ورودی باب‌الجواد (ع) مورد استقبال خادمان امام رضا (ع) واقع شدند و در ادامه به همراه این خدام به سمت صحن جمهوری اسلامی حرکت کردند و به زیارت و عزاداری پرداختند.

حیدرنژاد بیان کرد: همزمان با اذان ظهر، این زائران سالمند به اقامه نماز جماعت ظهر و عصر پرداختند و در ادامه در رواق دارالهدایه حاضر شدند و از برنامه‌های فرهنگی و مذهبی این مکان مقدس بهره‌مند شدند.

وی افزود: در این سفر گروهی بسته‌های متبرکی از آستان قدس رضوی به این زائران سالمند اهدا شد و طبق هماهنگی صورت گرفته حاضران سه وعده غذایی صبحانه، ناهار و شام را مهمان مهمانسرای حضرت رضا (ع) بودند.


انتهای پیام//ف. ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.