ارسال محموله 20 تنی میوه و تره بار از قم به کربلا

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم از ارسال 20 تن میوه و تره بار جهت کمک به موکب حضرت معصومه(س) در کربلای معلی خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ مظفری، مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم گفت:20 هزار کیلوگرم میوه و تره بار توسط کسبه و غرفه داران میدان بزرگ شهید رجایی جهت کمک به موکب حضرت معصومه (س)و پذیرایی از زائرین اربعین حسینی به کربلای معلی ارسال شد.


وی با اشاره به ارسال محموله 20 تنی میوه و تره بار، بیان داشت: اتحادیه بارفروشان میدان بزرگ شهید رجایی با همکاری غرفه داران و کسبه این میدان 20 هزار کیلو میوه و تره بار جهت کمک به موکب آستان مقدس حضرت معصومه (س) مستقر در کربلا و پذیرایی از زائرین حسینی در ایام اربعین ارسال نمودند.


مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم در ادامه افزود: یک دستگاه کانتینر حاوی میوه و تره بار شامل 3تن پرتقال، 3 تن انار، 4 تن نارنگی و ... جهت برپایی موکب آستان مقدس حضرت معصومه(س) به کربلای معلی ارسال شده است.


مظفری ضمن تقدیر از کلیه کسبه و غرفه داران میدان بزرگ شهید رجایی، بیان داشت: حرکت عظیم مردم مسلمان از کشورهای مختلف از جمله مردم ایران، به مناسبت اربعین به سمت کربلا نمایش قدرت و آبرویی برای جهان اسلام است بنابراین باید همه کمک کنیم اربعین با عزت، آبرومند و با امنیت کامل برگزار شود.

انتهای پیام/ش

20 تن میوه و تره بار از قم به کربلا ارسال شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار