فرماندار گچساران گفت: کشف کالای قاچاق در شش ماه نخست امسال در گچساران نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۵ درصد افزایش یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  رحیمی فرماندار گچساران در نشست کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز این شهرستان گفت: در شش ماه نخست امسال حدود ۳۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط شد.

رحیمی با بیان اینکه در شش ماه نخست پارسال حدود ۲۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در گچساران کشف و ضبط شد افزود: این میزان نسبت به مدت مشابه امسال ۳۵ درصد رشد داشته که نشان دهنده عزم جدی در مبارزه با قاچاق کالا و ارز است.

وی کالا‌های کشف شده را انواع پوشاک، سیگار، ظروف، آشپزخانه، لوازم صوتی و تصویری، مواد نیروزا و گوشی تلفن همراه بیان کرد و گفت: در این رابطه ۲۵۰ نفر دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

فرماندار گچساران از افزایش ۱۰۰ درصدی کشف سیگار خبر داد و افزود: در این مدت همچنین یک هزار و ۶۱۰ نخ سیگار خارجی قاچاق در این شهرستان کشف شد.

دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر گچساران نیز گفت: در هفت ماه گذشته ۲۴۳ پرونده قاچاق در تعزیرات حکومتی گچساران رسیدگی ومنجر به صدور رای شد.

اردشیر جلالی افزود: متخلفان به پرداخت حدود ۱۵ میلیارد ریال جریمه محکوم شدند.

وی افزود شهرستان گچساران به دلیل همجواری با بنادر جنوبی دیلم و گناوه و دیگر بنادر جنوبی محل عبور کالای قاچاق به استان‌های شمالی کشور است.

 

انتهای پیام/ش

افزایش کشف کالای قاچاق 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.