بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات از فردا آغاز به کار می‌کند

بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها، از فردا با حضور نمایندگان رسانه‌های مختلف آغاز می‌شود.

بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات از فردا آغاز به کار می‌کندبه گزارش حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها، از فردا آغاز می‌شود. نمایندگان ۹۴۰ رسانه در قالب ۶۰۰ غرفه در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات حضور دارند. ­

هنوز اطلاع دقیقی از چگونگی برگزاری افتتاحیه این نمایشگاه در دست نیست؛ اما احتمالاً آیین گشایش این رویداد فرهنگی، روز شنبه با حضور معاون اول رئیس جمهور برگزار می‌شود.

در نمایشگاه مطبوعات امسال نشریات استانی و محلی در کنار مؤسسات بزرگ مطبوعاتی، روزنامه‌ها و ­پایگاه‌های خبری به ارائه محصولات رسانه‌ای خود می‌پردازند و در ۷ روز برگزاری نمایشگاه سعی می‌کنند با مخاطبان خود تعامل بیشتری برقرار کنند.

یک روز مانده به برپایی نمایشگاه مطبوعات، آماده سازی غرفه‌ها و فضای ­مصلی تهران ادامه دارد.

پوستر نمایشگاه نیز با نمادی از ارتباط نسل‌ها با نمایشگاه مطبوعات و ورود فناوری‌های نوین در کنار مطبوعات کاغذی بر در و دیوار شهر دیده می‌شود.

اتوبوس‌های شهری در این ایام به رنگ نمایشگاه مطبوعات در آمده اند و قرار است، تسهیلات ویژه و با تخفیف برای رفت و آمد مراجعان فراهم شود.

در بخش بین الملل نمایشگاه، روزنامه نگارانی از ۴ قاره به نمایشگاه می‌آیند و در نشست‌های تخصصی که موضوع اصلی آن «تعامل رسانه ای» ­­است شرکت می‌کنند. ­

غرفه‌های نمایشگاه با اجرای برنامه‌های متنوع و برگزاری نشست‌های تخصصی پذیرای علاقه‌مندان مطبوعات و رسانه‌های نوین هستند.

در‌ب‌های ­مصلی امام خمینی (ره) فردا ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه به روی بازدیدکنندگان باز می‌شود و ­نمایشگاه مطبوعات تا ۱۲ آبان همه روزه از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه تا ۲۰ و ۳۰ دقیقه دایر خواهد بود.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

 

انتهای پیام/

 

نمایشگاه مطبوعات چه زمانی آغاز می‌شود؟

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار