آموزش‌های فنی حرفه‌ای؛

بهره مندی ۲۶۸ نفر از مددجویان کمیته امداد نورآباد از آموزش‌های فنی حرفه‌ای

۲۶۸ نفر از مددجویان کمیته امداد نورآباد از آموزش‌های فنی حرفه‌ای بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ مدیر کمیته امداد شهرستان نورآباد با اشاره به اینکه ۲۶۸ نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد در هفت ماهه نخست امسال از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بهره‌مند شده‌اند، گفت: کارگاه‌های آموزشی فنی وتخصصی کمیته امداد بر اساس استعداد، علاقه و نیاز بازار کار برای مددجویان برگزار می‌شود تا پس از فراگیری آموزش‌های لازم بتوانند شغل مورد نظر خود را ایجاد کنند.

مراد کاکائیان افزود: دوره‌های آموزشی در زمینه‌های کشاورزی،دامپروری،صنایع دستی، خدمات و فعالیت‌های صنعتی و معدنی برگزار شده است.

کاکائیان با بیان اینکه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای با هدف توانمندسازی مددجویان تحت حمایت ارائه می‌شود، افزود: در حوزه اشتغال کمیته امداد، بحث برگزاری دوره‌های آموزشی با جدیت پیگیری می‌شود که با بهره‌گیری از اساتید مجرب و همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای استان خدمات قابل توجهی به مددجویان ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه توانمندسازی مددجویان از طریق آموزش‌های فنی و حرفه‌ای امکان پذیر است، افزود: مهارت آموزی، مسیر خوداتکایی مددجویان را برای ایجاد شغل مورد نظرشان هموار می‌کند که تلاش داریم با شناسایی فرصت‌های شغلی جدید و نوین فعالیت‌های گسترده‌تری در این امر به انجام رسانیم.

کاکائیان به طرح استعدادسنجی برای تسهیل شدن مراحل خودکفایی مددجویان اشاره کرد و افزود: مددجویانی که توان اشتغال دارند پس از استعدادسنجی، آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فرا گرفته و پس از اخذ گواهی مهارت، با دریافت تسهیلات اشتغال و خودکفایی شغل مورد نظر خود را ایجاد می‌کنند.

انتهای پیام/م

 ۲۶۸ نفر از مددجویان کمیته امداد نورآباد از آموزش‌های فنی حرفه‌ای بهره مندشدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.