تماس های مشکوک قبل از دربی با استقلالی ها برای ارتباط با شفر!

در فاصله دو شب تا آغاز دربی برخی افراد با تماس های خود با اعضای کادر فنی، پزشکی و برخی از بازیکنان در صدد گرفتن ارتباط با شفر بودند.

تماس های مشکوک قبل از دربی با استقلالی ها برای ارتباط با شفر!به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با وجود اینکه کادر فنی قبلی استقلال از این تیم کنار رفته اما ظاهرا برخی از آنها هنوز از استقلال دل نکنده اند.


ماجرا از این قرار است که از دو شب قبل از دربی برخی افراد در کادر فنی قبلی تیم استقلال در تماس های خود با کادر فنی فعلی خواهان صحبت با وینفرد شفر و ارائه راهنمایی برای بازی دادن یا ندادن برخی بازیکنان شده اند.


از آنجا که چند نفر از گروه فعلی آنالیز استقلال جزو نفرات کادر فنی قبلی این تیم بودند شب دربی تماس هایی با اردوی آبی پوشان برقرار شد تا بلکه در این بین با وینفرد شفر ارتباط گرفته شود.


طبق خبرهایی که خبرنگار ۱۱نیوز کسب کرده کادر فنی قبلی تیم استقلال ارتباط بسیار خوبی با مک در مورت دارد و از طریق وی نقطه نظرات خود را به گوش شفر رسانده و روی این مربی آلمانی تاثیر گذاشته اند. حتی ظاهرا تماس ها با گروه پزشکی،آنالیز و .... ادامه دار بوده و تا پاسی از شب ادامه داشت.


در این بین مربی آلمانی استقلال متوجه برخی اتفاقات هم شده و به همین دلیل بود که طی دو هفته اخیر اختلافاتی با میک داشت و حتی در تمرینات زیاد از وی «بازی» نمی گرفت!


به نظر می رسد برخی نفراتی که از استقلال جدا شده اند هنوز به واسطه ارتباطات خود سعی دارند نکاتی را به وینفرد شفر تحمیل کنند و باید دید آیا مرد آلمانی و باشگاه استقلال تدبیری برای این موضوع دارند یا اینکه سرمربی فعلی استقلال هم به سرنوشت رولند کخ دچار خواهد شد.

منبع: 11نیوز

انتهای پیام/

تماس های مشکوک کادر فنی سابق استقلال برای ارتباط با شفر قبل از دربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۳ ۰۵ آبان ۱۳۹۶
زنده باد استقلال
آخرین اخبار