انیمیشن «نان آور»، اثر «آنجلینا جولی» درباره زنان افغانستان وارد بازار شد

نخستین فیلم انیمیشن با محوریت زن و فعالیت‌های آن در زمان حاکمیت طالبان در افغانستان وارد بازار شد. این فیلم را آنجلینا جولی هنرپیشه معروف هالیوود تهیه کرده است.

انیمیشن «نان آور»، اثر «آنجلینا جولی» درباره زنان افغانستان وارد بازار شدبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، نخستین فیلم انیمیشن با محوریت زن و فعالیت‌های آن در زمان حاکمیت طالبان در افغانستان وارد بازار شد. این فیلم را آنجلینا جولی هنرپیشه معروف هالیوود تهیه کرده است.

این فیلم یکی از جدی ترین فیلم های انیمیشن گفته می شود که بر اساس داستان مشهوری از رمان پر فروش نان آور به نویسندگی دیبورا ایلیس ساخته شده است.

فیلم نان آور توسط آنجلینا جولی هنرپیشه معروف هالیوود و یکی از نام های بزرگ در عرصه سیمنای جهان تهیه شده است.

داستان فیلم

نان آور فیلمی است که بر اساس داستان مشهوری از رمان پرفروش نان آور به نویسندگی دیبورا ایلیس ساخته شده است. این نویسنده و فعال حقوق زنان کانادایی است و رمانش را در سال 2001 نگاشته است.

این فیلم بر اساس داستان دختر افغانستانی ساخته شده که پروانه نام دارد. پس از آن که نصرالله پدر پروانه در زمان حاکمیت طالبان دست گیر می شود، او مجبور می گردد تا موهای خود را کوتاه کرده و با پوشیدن لباس های پسرانه برای تامین مخارج و هزینه های زندگی مادر و خواهرش وارد بازار کار شود.

این فیلم انیمیشن محصول مشترک کانادا، ایرلند و لوگزامبورگ است که توسط شرکت «کارتون سالن» تولید شده است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار