قرارگاه رسانه‌ای اربعين حسينی در چهار مرز كشور افتتاح شد

قرارگاه رسانه‌ای اربعين حسينی در چهار مرز كشور با حضور معاون امور استان‌های صدا و سيما در مرز شلمچه و از طريق ويدئو كنفرانس افتتاح شد.

افتتاح قرارگاه رسانه‌ای اربعين حسينی در چهار مرز كشوربه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی رسانه ملی؛ قرارگاه رسانه‌ای اربعين حسينی در چهار مرز كشور با حضور معاون امور استان‌های صدا و سيما در مرز شلمچه و از طريق ويدئو كنفرانس افتتاح شد.

با افتتاح قرارگاه؛ گروه های رسانه ای در مرزهای شلمچه، چزابه، مهران و خسروی رسماً كار پوشش حماسه اربعین حسینی را آغاز كردند.

معاون امور استان های صدا و سیما هدف از تشكیل این قرارگاه را اطلاع رسانی لحظه به لحظه از رویداد عظیم اربعین حسینی و مستند سازی عزیمت زائران در مسیرهای منتهی به كربلای معلی، بیان فعالیت ها و انعكاس مشكلات زائران عنوان كرد.

به گفته دارابی، گروه های برنامه ساز از هم اكنون تا یك هفته پس از اربعین، همایش بزرگ پیاده روی اربعین را به شبكه های سراسری و بین المللی منعكس و مردم را با این حركت ماندگار همراه می كنند.

او از آمادگی بخش های مختلف صدا، سیما و خبر در مراكز صدا و سیمای آبادان، خوزستان، ایلام و كرمانشاه برای برقراری ارتباط های زنده و انعكاس حال و هوای این همایش بزرگ به دنیا خبر داد.

معاون امور استان های صدا و سیما در نشست با اعضای قرارگاه رسانه ای اربعین به تهیه و تولید دو مستند فاخر 75 دقیقه ای، محصول 2400 ساعت فیلمبرداری در ایران و عراق اشاره كرد و گفت: 33 مستند دیگر نیز با موضوع اربعین سالار شهیدان، تولید مراكز 33 گانه صدا و سیما پیشكش دلدادگان امام حسین(ع) و رونمایی خواهد شد.

استاندار خوزستان هم ساخت مستند از حركت وحدت آفرین كاروان جهان اسلام را با توجه به تفرقه انگیزی دشمنان علیه مسلمانان ، ضروری خواند و گفت: صدا و سیما هر سال این رویداد مهم جهانی را پوشش می دهد اما امسال ویژه‌تر به این موضوع پرداخته كه جای قدردانی دارد.

معاون امور استان های صدا و سیما با حضور در میعادگاه شلمچه به شهدای آرمیده در این خاك مقدس ادای احترام كرد و در پایان مراسم از بزرگترین و مجهزترین موكب پذیرایی از هموطنان زائر اربعین در مرز شلمچه بازدید و از خادمان موكب ها قدردانی كرد.

 

انتهای پیام/

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار