ضمیر کابلوف:

بالگردهای ناشناس مشغول تجهیز و انتقال تروریست ها در افغانستان هستند

نماینده ویژه پوتین در امور افغانستان گفت که بالگردهای ناشناس نه تنها گروه های مسلح و تروریستی را در افغانستان تجهیز می نمایند  بلکه آنها را از یک محل به محل دیگر نیز انتقال می دهند.

بالگردهای ناشناس مشغول تجهیز و انتقال تروریست ها در افغانستان هستندبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، «ضمیر کابلوف»، نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور افغانستان می گوید: ناتو درباره بالگردهای ناشناس که در افغانستان به گروه های ترورستی تجهیزات فراهم می کند خاموش مانده است.

ضمیر کابلوف، نماینده ویژه پوتین در امور افغانستان گفت که بالگردهای ناشناس نه تنها گروه های مسلح و تروریستی را در افغانستان تجهیز می نمایند  بلکه آنها را از یک محل به محل دیگر نیز انتقال می دهند.

به گفته جنرال محمد رادمنش، معاون سخنگوی وزارت دفاع ملی افغانستان، وزارت دفاع ملی در رابطه با پرواز بالگردهای ناشناس و ادعای حمایت روسیه از طالبان تحقیقات نموده است و این سخنان بی اساس هستند.

قابل یادآوری است که شماری از رسانه های غربی بارها روسیه را به حمایت از گروه طالبان متهم کرده اند. وزارت امور خارجه روسیه، این ادعاها را اتهامات بی اساس و شایعات می خواند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار