گزارش پشت صحنه؛

«هزار داستان» با هزار چهره سلبریتی/ برنامه‌ای دور از خنده و تاثیرگذار

موفقیت برنامه تلویزیونی «هزارداستان» و بازخورد خوب مدیران سیما و مخاطبان بهانه‌ای شد تا شبی را با گروه تولید این برنامه تلویزیونی همراه شویم.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از رمضان ۹۶ آغاز به کار کرد و شانه به شانه برنامه‌های ماندگار سیما قد کشید و در بستر شبکه‌ای نوپا، خود را به مخاطبان تلویزیونی ثابت کرد.

برنامه‌ای با عنوان «هزار داستان» که سرگذشت آدم‌هایی را ورق می‌زند که از جنس من و شما هستند و یک اتفاق ساده مدار زندگی آن‌ها را تغییر داده است. اگر بخواهیم صادق باشیم، باید آن را یک اتفاق ساده خطاب کنیم. برنامه‌ای با دکوری ساده و بدون پیچیدگی درام و قصه‌ها هر شب با حضور یکی از اهالی فرهنگ و هنر و یا دنیای ورزش، روایتگر زندگی آدم‌هایی می‌شود که واژه امید را با تمام محدودیت‌های خود با زیبایی تمام بیان کرده‌اند.

«هزار داستان» با هزار چهره سلبریتی

همین موضوع سوژه‌ای شد تا در ایام ماه صفر، شبی را با گروه برنامه تلویزیونی «هزار داستان» ورق بزنیم و روایتی را شاهد باشیم که لاله اسکندری بازیگر سینما و تلویزیون آن را بیان می‌کند.

«هزار داستان» با هزار چهره سلبریتی

هزار داستان نگفته در پشت صحنه لوکیشن «دورهمی»

به محض ورود در لوکیشن «هزار داستان»، وارد فضایی می‌شویم که پیش از این، آن محیط را با برنامه و عوامل «دورهمی» شناخته بودیم. محیطی گرم در پشت صحنه برنامه تلویزیونی «دورهمی»، مخاطبان را با هزار داستان آدم‌ها همراه می‌کند. هزار داستانی که ۵ دوربین در کمان دوار دکور برنامه و دو تصویرگر دیگر از بالای صحنه آن را به دیدگان مردم می‌رسانند.

«هزار داستان» با هزار چهره سلبریتی

سکوت در صحنه و روشن بودن چراغ دوربین‌ها همه بیانگر این بود که اپیزودی دیگر آغاز شده و این بار، جوانی روبه‌روی لاله اسکندری نشسته که پیش از این بازی خیره‌کننده او در فیلم سینمایی «رنگ خدا»، مورد توجه مخاطبان داخلی و خارجی ایران قرار گرفته است.

«هزار داستان» با هزار چهره سلبریتی

محسن رمضانی از جمله بازیگرانی است که اگرچه تنها یک فیلم در کارنامه هنری خود داشته است، اما بازی درخشان او و همچنین کارگردانی مجید مجیدی، سکانس‌هایی را ماندگار کرد که هرگز از یاد سینمای ایران نمی‌رود.

«هزار داستان» با هزار چهره سلبریتی

رمضانی پس از نشستن روی صندلی و آماده شدن برای شروع گفتگو با لاله اسکندری، از خانواده و دوران کودکی خود گفت وخاطراتی از شیطنت‌های دوران بازیگری خود را در فیلم سینمایی «رنگ خدا» بازگو کرد.

«هزار داستان» با هزار چهره سلبریتی

در پشت صحنه «هزار داستان» با اینکه هزار داستان در خود دارد، اما با همه آرامش و گرمای عواملش، همه چیز بر طبق برنامه و نظم خاصی پیش می‌رود که در کمتر برنامه تلویزیونی رقم می‌خورد. نظمی که از کارگردانی صحیح، تا هماهنگی بین مهمانان و عوامل به چشم می‌خورد.

«هزار داستان» با هزار چهره سلبریتی

برنامه تلویزیونی «هزار داستان»، از جمله برنامه‌های موفقی است که در بستر شبکه نسیم و در کنار برنامه‌های طنز و سرگرمی «خندوانه» و «دورهمی»، پرونده زندگی اجتماعی مردم را باز کرده است و با حضور چهره‌های سرشناس هنری، ورزشی و... نشان داده که هر انسان در هر جایگاهی که باشد، یک رنگ و بوی دارد و همه مثل هم هستیم با تمام اتفاقات ریز و درشت زندگی.

«هزار داستان» با هزار چهره سلبریتی

رمضان ۹۶ بهانه‌ای شد تا «هزار داستان»، از هزار خان زندگی آدم‌ها بگوید. حالا که شبکه نسیم به مناسبت ایام عزاداری سیدالشهدا (ع) و احترام ماه محرم و صفر برنامه‌های «خندوانه» و «دورهمی» را روی آنتن ندارد، «هزارداستان» به خوبی درخشیده و درکنار برنامه‌هایی که حامی مالی آنچنانی دارند، به عنوان برنامه‌ای نوپا، روایتگر فراز و نشیب‌های آدم‌ها شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عاطفه شجری
۱۴:۱۱ ۱۲ خرداد ۱۳۹۷
گرچه تازه با این برنامه آشنا شدم ولی یکی از طرفدارهای این برنامه هستم و هر روز منتظر دیدن این برنامه هستم بسیار فوق العاده هس و برای من لذت بخش ممنون
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۸:۴۳ ۲۱ آبان ۱۳۹۶
ساعت پخشش رو هم میگفتین خب
آخرین اخبار