حیدر مصلحی مطرح کرد

صهیونیست شیعی در حال شکل‌گیری است/ القای ما نمی‌توانیم یکی از مشکلات جدی کشور

وزیر اطلاعات دولت دهم با بیان اینکه صهیونیست شیعی دارد شکل می‌گیرد گفت: دشمن بر روی تشیع سرمایه‌گذاری کرده است.

صهیونیست شیعی در حال شکل‌گیری است

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان حیدر مصلحی، وزیر اطلاعات دولت دهم در همایش استکبارستیزی و راه های مقابله با نفوذ دشمن در دانشگاه علم و صنعت برگزار شد، گفت: امروز یکی از مشکلات جدی کشور القای ما نمی‌توانیم توسط دشمن است و این در حالی است که ما پیشرفت‌های علمی قابل توجهی داشته‌ایم اگر چه مشکلاتی هم داریم که این مشکلات متوجه خودمان در داخل است.

وی افزود: غربی‌ها معتقدند که تاریخ در جهان سوم باید به طور مداوم تکرار شود یعنی سر امام حسین باید مداوم بر سر نیزه برود با این وجود رهبر معظم انقلاب فرمودند که ما باید با استفاده از تاریخ دیگر اجازه ندهیم سر امام حسین علیه السلام بر سر نیزه برود البته جنگ حق و باطل همیشه وجود دارد اما ما باید از تاریخ استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه 13 آبان و تسخیر لانه جاسوسی نیز مسئله ای است که در بحث استکبارستیزی باید از آن درس بگیریم، افزود: استکبار برنامه سنگینی برای مقابله با انقلاب اسلامی طراحی کرده است و این برنامه خود را از طریق نفوذ و گعده با انقلاب اسلامی دنبال می کنند.

حجت الاسلام مصلحی با اشاره به نفوذ از جمله برنامه هایی است که دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی و همچنین مدیریت امام خمینی از همان ابتدای انقلاب طراحی کرده بود و امام نیز در مقابل این حربه ایستاد، افزود: اگر اسناد و جزواتی که با تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان پیرو خط امام افتاده بود را مطالعه کنید متوجه خواهید شد که دشمن چگونه از نفوذ استفاده کرده است و ما باید از این مقوله برای مقابله با نفوذ استفاده کنیم و رهبری هم بارها به این موضوع تاکید کرده اند.

وزیر اطلاعات دولت دهم با اشاره به اینکه یکی از اهداف دشمن در مقابله با انقلاب اسلامی تغییر اصطلاحات انقلابی است، گفت: یکی از این کلمات استکبار است اگر صحبت های امام را بررسی کنید می بینیم که ایشان کلمه استکبار را که عقبه قرآنی دارد مورد توجه قرار داده اند با این وجود اگر طی سه چهار سال اخیر حرف هایی را که از لسان برخی ها که در جایگاه های مسئولیتی قرار دارند زده می شود مورد بررسی قرار دهیم متوجه خواهیم شد که چند بار کلمه استکبار و چند بار کلمه ایالات متحده آمریکا را مطرح کرده اند در واقع اینکه گفته شود استکبار بار خاص خود را دارد و وقتی هم که می گویند ایالات متحده آمریکا نیز بار معنایی خاص خود را داراست.

وی با بیان اینکه نفوذ به نفوذ موردی و نفوذ جریانی تقسیم می شود، افزود: در نفوذ موردی دشمن فردی را به عنوان جاسوس به کار می گیرد و وظیفه این فرد نیز ترور فیزیکی است که از جمله این ترورها می توان به حادثه ترور دانشمندان هسته ای کشورمان اشاره کرد.

حجت الاسلام مصلحی با طرح این سوال که جریان ترور دانشمندان هسته ای کشورمان چه بوده است، افزود: موساد افرادی را به عنوان جاسوس اجیر کرده بود که دانشمندان هسته ای ما را بزنند و اخیرا نیز حکم یکی از این افراد صادر شده است.

وزیر اطلاعات دولت دهم اضافه کرد: یکی دیگر از زیرکدهایی که توسط افراد جاسوس انجام می شود ترور شخصیتی است یعنی دشمن فرد جاسوس را در کنار یک شخصیت قرار می دهد تا آن شخص از حیز انتفاع بیفتد و یا اینکه خود آن شخص از نظر فکری از حیز انتفاع بیفتد. به عنوان نمونه منتظری است کسی است که قبل از انقلاب به عنوان یک فرد انقلابی شکنجه های فراوانی دید و بعد از انقلاب نیز تا جایگاه قائم مقامی رهبری پیش رفت اما دشمن یک نفر به نام مهدی هاشمی را کنار او گذاشت در واقع این شخص جزو آدم های CIA بود که الان هم بخش زیادی از نیروهای او در آمریکا و در داخل کشورمان در حال کار کردن هستند و حتی در جریان مذاکرات هسته ای کری وزیر امور خارجه با یکی از آدم های مهدی هاشمی در آمریکا جلساتی را داشت تا اینکه بدانند باید چگونه مذاکرات پیش برود.

وی با بیان اینکه دشمن مهدی هاشمی را کنار منتظری گذاشت تا منتظری از حیز انتفاع بیفتد و البته هاشمی نیز در کار خودش موفق بود و توانست منتظری را در مقابل انقلاب بگذارد، تصریح کرد: سوال این است که CIA در اول انقلاب این کار را انجام داده آیا الان می تواند دست به چنین کارهایی بزند.

حجت الاسلام مصلحی به یک نمونه دانشگاهی نفوذ دشمن اشاره کرد و افزود: عبدالکریم سروش از لحاظ فکری آدم قوی بود به همین دلیل دشمن بر روی او سرمایه گذاری کرد و امروز او در آمریکا زیر دست CIA و MI6 دارد کار می کند و یا اینکه کدیور یک آدم انقلابی دو آتشه در حوزه بود اما دشمن روی او کار کرد و الان این شخص در اروپا توسط MA6 کنترل می شود به گونه ای که او کتاب علیه ولایت فقیه می نویسد.

وی با بیان این که دشمن برای اجرای طرح های خود هیچ عجله ای ندارد و مثلا یک پروسه 20 تا 30 ساله را طی می کند تا فرد مورد نظر آنها در راس قدرت قرار گیرد که این هم به راحتی قابل کشف نیست افزود: سوالی که می توان مطرح کرد این است که معاویه چگونه روی کار آمد؟ معاویه جزو بنی امیه است و در آن ده سالی که پیامبر در مدینه حکومت تشکیل داد جایگاه بنی امیه در نزد مسلمانان جایگاه منفوری بود چون آنها به خاطر نجات جان خود اسلام را پذیرفته بودند با این وجود زمانی معاویه به عمر و عاص گفته بود تا زمانی که من نام پیامبر را از بالای ماذنه پایین نیاورم آرام نمی نشینم و او این حرف را زمانی می زند که از نظر جغرافیایی بخش عمده ای از کشورها را تحت سیطره حکومت خود داشته است.

حجت الاسلام مصلحی بیان کرد: واقعیت این است که معاویه را دقیقا یهود صهیونیسم روی کار آورد و بنی امیه و معاویه مغضوب دنیای اسلام را در راس حکومت قرار داد و این در یک پروسه سی ساله انجام شد که از این حرکت می توان به عنوان یکی از موارد نفوذ موردی نام برد.

وزیر اطلاعات دولت دهم گفت: رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با نخبگان یک نکته ظریف اشاره کردند معظم له فرمودند صهیونیست بین المللی و این یعنی صهیونیست یهودی، مسیحی، اسلامی و صهیونیست شیعی و در این زمینه تعارفی هم با یکدیگر نداریم

وی بیان کرد: زمانی بحث صهیونیست شیعی را در حوزه علمیه مطرح کردم که یکی از دوستان گفت این چه حرفی است که می زنید که من در پاسخ به او گفتم صهیونیست شیعی دارد شکل می گیرد و باید ببینیم که آل سعود با صهیونیسم در ارتباط است در واقع اسنادی وجود دارند که بین آل سعود و توافقاتی به عمل آمده که چه اتفاقاتی باید در جهان اسلام بیفتد. در واقع دشمن بر روی تشیع هم سرمایه گذاری کرده است.
حجت الاسلام مصلحی با بیان این که در موصاد گروه های دین شناس و مذهب شناس در رابطه با دنیای اسلام وجود دارد که بسیار هم فعال هستند و حتی من می گویم که از حوزه علمیه قم هم قوی تر عمل می کنند تصریح کرد: در زمان حمله امریکا به عراق خیلی از حوزوی ها را دستگیر کردند با این وجود باید بروید و ببینید که موصاد و CIA چه سوالاتی را از این حوزوی ها پرسیدند.

وزیر اطلاعات دولت دهم با بیان اینکه نفوذ جریانی به عنوان یک بعد دیگر از نفوذ مسئله بسیار قابل توجهی است گفت: دوازده سال پیش یک تیم جاسوسی دستگیر شده بودند که CIA سرمایه گذاری زیادی بر روی آنها کرده بود، در واقع هدف این گروه شناسایی خیریه ها با هدف قرار دادن آنها از طریق طراحی حرکت های اجتماعی در تقابل با نظام بوده است و این در حالی است که هیچ یک از مسئولین استانی هم از نیت این گروه ها اطلاعی نداشتند و اطلاعات لازم را در اختیارشان قرار داده بودند.

وی با بیان این که هدف دشمن از نفوذ این است که مسئولین، نخبگان و مردم به اشتباه محاسباتی دچار شوند افزود: دشمن برای اینکه مسئولین، نخبگان و مردم ما دچار اشتباهات محاسباتی شوند دست به اقدامات مختلفی می زند که یکی از آنها تهدید است مثلا وقتی که ظریف قصد حضور در مذاکرات را داشت اوباما در سخنرانی خود می گفت گزینه نظامی روی میز است و این یعنی تهدید تا وقتی که تیم مذاکره کننده ما در پشت میز مذاکره قرار می گیرد بترسد.

حجت الاسلام مصلحی خاطر نشان کرد: در انتخابات ریاست جمهوری فضای دو قطبی سنگینی تحت عنوان دو قطبی جنگ و صلح در کشور شکل گرفت و جالب اینجاست که این دو قطبی متناسب با هر منطقه ای به صورت بومی دنبال می شد مثلا در سفری که من به لار داشتم با توجه به این که مردم این شهر با کشورهای حوزه خلیج فارس در حال ارتباط و تجارت هستند با این وجود به آنها گفته شد که اگر فلان جریان قدرت را در دست بگیرد شما دیگر نمی توانید با این کشورها معامله کنید.

وزیر اطلاعات دولت دهم با بیان این که وزیر امور خارجه کشورمان نیز اتفاقا تحت تاثیر تهدیدهای دشمن نیز قرار گرفته بود تصریح کرد: او در یکی از سخنرانی های خود در دانشگاه تهران گفته بود که امریکایی ها می توانند با فشار دادن یک دکمه تمام تاسیسات نظامی ما را از کار بیندازند با این وجود تصمیم گرفتیم که ظریف امکانات نظامی کشورمان را از نزدیک ببیند تا به توانمندی هایی که داریم پی ببرد و وقتی این اتفاق افتاد او در مصاحبه دیگری گفت که امریکا توان نابودی امکانات نظامی ما را ندارد.

وی با بیان این که دشمن با استفاده از تهدید تلاش می کند تا جریانی ایجاد شود که در نتیجه آن مردم، مسئولان و نخبگان دچار اشتباه محاسباتی شوند اظهار کرد: اقدام دومی که دشمن در راستای ایجاد اشتباه محاسباتی انجام می دهد دادن وعده دروغ است به عنوان نمونه در جریان مذاکرات هسته ای شاهد بودیم که آنها چه قدر وعده دروغ دادند مثلا گفتند که بیش از دو میلیارد دلار از دارایی های ایران آزاد و به کشورمان بازگردانده می شود که براساس رصد و پیگیری که ما انجام دادیم این پول ابتدا به سوئیس و پس از آن به هلند و چند کشور اروپایی دیگر رفته است و الان بخشی از آن در امارات و بخش دیگری از آن نیز در عمان است و حتی یک سنت آن به کشورمان نیامده است.

حجت الاسلام مصلحی اضافه کرد: با وجود این که عمانی ها ادعا می کنند با ما رفیق هستند اما وقتی به آنها می گوییم چرا پول ها را به کشورمان نمی دهند می گویند که دست ما نیست.

وزیر اطلاعات دولت دهم با بیان این که القای یاس و روحیه ما نمی توانیم سومین اقدام دشمن برای ایجاد اشتباه محاسباتی در بین مردم، مسئولین و نخبگان است تصریح کرد: برخی مسئولین با تمسخر به فعل توانستن نگاه می کنند و می گویند ما نمی توانیم پییشرفت علمی داشته باشیم چون کشور جهان سوم هستیم.

وی از شهید شهریاری و شهید احمدی روشن به عنوان کسانی نام بردند که موفق شدند فعل توانستن را در کشور صرف کنند افزود: زمانی که ذخیره 20 درصد کشورمان برای مصارف درمانی به پایان رسیده بود به دنیا اعلام کردیم اروانیوم 20 درصد ما روبه اتمام است با این وجود فرانسوی ها اعلام کردند که 20 درصد ما را تامین کنند اما این کار عملی نشد با این وجود احمدی روشن و شهریاری که مدتی بود غایب و ارتباط آنها با من قطع شده بود به دنبال دستیابی به توانمندی غنی سازی 20 درصد رفته بودند.

حجت الاسلام مصلحی بیان کرد: یک روز احمدی روشن نزد من آمد و گفت مشکل 20 درصد را با کمک چند دانشجوی این رشته که امسال هم رشته مورد نظر نیز حذف شده را حل کرده اند. در واقع ما با دستیابی به این توانمندی تا اینده های دور مشکلی برای غنی سازی 20 درصد درمانی نداریم.

وزیر اطلاعات دولت دهم با بیان اینکه احمدی روشن نیاز کشورمان را به اورانیوم حل کردند و تصریح کرد: امروز یکی از مشکلات جدی کشور القای ما نمی توانیم توسط دشمن است و این در حالی است که ما پیشرفت های علمی قابل توجهی داشته ایم اگر چه مشکلاتی هم داریم که این مشکلات متوجه خودمان در داخل است.

وی با بیان این که دشمن از طریق جشنواره های علمی تلاش می کند نخبگان ما را شناسایی کند افزود: امروز شاهدیم که آنها نخبگان ما را فریب می دهند و آنها را وادار به مهاجرت می کنند البته برخی هم عین خیالشان نیست.

حجت الاسلام مصلحی با بیان این که باید ببینیم که انقلاب اسلامی در این 40 سال چه بلاهایی بر سر استکبار آورده تصریح کرد: در مورد سوریه شاهد بودیم که امریکا کشورهای اروپایی و کشورهای منطقه همه با هم جمع شده اند که بشار اسد باید برود و داعش به نتیجه برسد اما مقاومت ایستاد و مانع تحقق اهداف آنها شد.

وزیر اطلاعات دولت دهم به تجزیه و تحلیلی از ناتو در مورد شهر حلب اشاره کرد و افزود: براساس این تجزیه و تحلیل ناتو مدعی شده بود که اگر رژیم سوریه نتواند حلب را باز پس بگیرد ساقط می شود البته آنها محاسبه کرده بودند با توجه به اقدامات نظامی اطراف این شهر حلب هیچ وقت قابل فتح نیست با این وجود آقایان در داخل کشورمان براساس این تجزیه و تحلیل حتی حاضر نبودند یک تماس با بشار اسد بگیرند اما مقاومت حلب را فتح کرد و در واقع فتح این شهر مانند فتح خرمشهر بود.

وی با بیان این که ما برای استقرار امنیت در کشورمان هزینه های زیادی داده ایم و امثال شهید حججی هم هزینه هایی بودند که برای این امنیت تقدیم کرده ایم تصریح کرد: همه می بینیم که امریکا در افغانستان عراق، پاکستان، ترکیه و خلیج فارس چه اقداماتی مرتکب می شود اما جرات نمی کنند به کشورمان نگاه چپ کنند چون آنها ایستادگی ما را تجربه کرده اند.

حجت الاسلام مصلحی به دستگیری تعدادی از نیروهای نظامی امریکایی توسط نیروهای سپاه اشاره کرد و افزود: همه شاهد ترس و درماندگی نیروهای امریکایی بودیم اما از طرفی دیدیم که شهید حججی پس از دستگیری چگونه مقاومت کرد.

وزیر اطلاعات دولت دهم افزود: حمله هایی که اخیرا به سپاه صورت گرفت و دفاع هایی که در داخل از این نهاد انجام شد همه طراحی های CIA امریکا است با این وجود منتظر باشید و ببینید که آنها طی یک ماه آینده در شبکه های ماهواره ای و اجتماعی چه حرکتی را انجام می دهند واقعیت این است که این کارها در چارچوب برنامه CIA انجام می شود چون آنها در قالب گفت و گو و گعده فروپاشی انقلاب را دنبال می کنند.

انتهای پیام/

سخنرانی حیدر مصلحی در دانشگاه علم و صنعت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار