سردار کارگر در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

نیروی دریایی سپاه مسئول "راهیان‌نور دریایی" شده است/یادمان‌های دفاع مقدس آماده خدمت‌رسانی به زائران اربعین

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با اشاره به برگزاری راهیان نور دریایی در استان‌های بوشهر و هرمزگان گفت: نیروی دریایی سپاه مسئول برگزاری راهیان نور دریایی شده است.

نیروی دریایی سپاه مسئول راهیان نور دریایی شده است/یادمان‌های دفاع مقدس آماده خدمت‌رسانی به زائران اربعینسردار بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  پیرامون برگزاری اردوهای راهیان‌نور دریایی، اظهار کرد: راهیان نور دریایی امسال در استان‌های هرمزگان و بوشهر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای اردوهای "راهیان‌نور دریایی" تدارک دیده شده است، ادامه داد: نیروی دریایی سپاه پاسداران مسئول برگزاری راهیان نور دریایی شده و مناطق دریایی سپاه در این قضیه یاری کننده ما است.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز برای اردوهای راهیان‌نور دریایی اعلام آمادگی و کمک کرده است، اضافه کرد: با چشم انداز و برنامه‌هایی که برای راهیان نور اندیشیده شده تلاش بر این است تا پایان برنامه ششم و هفتم که افق چشم انداز جمهوری اسلامی است بتوانیم ۱۰میلیون نفر را برای این منظور پذیرا باشیم.

سردار کارگر درباره تمهیدات لازم برای زائران اربعین حسینی(ع) خاطرنشان کرد: تمام لوازمی که در یادمان‌های دفاع مقدس که در مسیر زائران اربعین لازم بوده، آماده سرویس دهی و خدمت به زائران اربعین است.

انتهای پیام/

راهیان نور دریایی در استان‌های بوشهر و هرمزگان برگزار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار