جایگاههای عرضه سوخت جنوب آذربایجان غربی، خدمت رسان زائران اربعین حسینی

جایگاههای عرضه سوخت واقع در مسیر تردد زائرین اربعین حسینی شمال غرب کشوردر جنوب آذربایجان غربی آماده عرضه سوخت وارائه خدمات به زائران اربعین هستند.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛  محمد صادقی  مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی  منطقه میاندوآب با بیان این خبر افزود:با توجه به قرار گرفتن منطقه جغرافیایی میاندوآب درمحور مواصلاتی شمال غرب کشور و همچنین مسیر تردد تعداد کثیری از زائران کربلای معلی و نجف اشرف ، برنامه ریزی های لازم جهت تامین و توزیع مطلوب سوخت مورد نیاز جایگاه های عرضه سوخت برای خودروهای کاروان های پیاده روی اربعین حسینی  انجام شده است.

صادقی با اشاره به هماهنگی وتعامل های لازم صورت گرفته با نهادهای ذیربط امکانات و تجهیزات لازم برای زائران اربعین حسینی و سایر مسافران در نماز خانه های بین راهی و مجاری عرضه سوخت فراهم شده است.

مدیر شرکت نفت منطقه میاندوآب  در ادامه بیان داشت: طرح بازدید از مجاری های عرضه سوخت توسط گروه های مختلف در حال اجرا  است و بازرسین  ویژه  شرکت با بازدید های منظم و غیر مترقبه نسبت به بازدید و تمهیدات لازم در خصوص رفع نواقصات احتمالی به صاحبان مجاری عرضه اقدام و کارت های اضطراری را نیز جهت سوختگیری مطمئن و بدون مشکل برای رانندگان اتوبوس ها، مینی بوس و سایر وسائط نقلیه  زائرین حسینی در اختیار جایگاهداران قرار می دهند.

وی در پایان با بیان این مطلب که خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی وظیفه ومایه افتخار وعزت ملت می باشد اشاره داشتند:امیدوارم با تعامل وهمکاری کارکنان منطقه شاهد ارائه خدمات مطلوب در سطح جایگاه های این منطقه به بهترین شکل ممکن برای زوار اربعین حسینی باشیم.

لازم به ذکر است، منطقه میاندوآب باداشتن هشت ناحیه و۸۹ باب جایگاه عرضه فرآورده های نفتی مسئولیت تامین و توزیع روزانه بطور متوسط دو میلیون و۷۰۰هزار لیتر انواع فرآورده های نفتی به هشت شهر جنوب استان آذربایجان غربی وشهرستانهای بانه و سقز از استان کردستان را نیز به عهده دارد.

انتهای پیام/ح

آمادگی جایگاههای عرضه سوخت جنوب آذربایجان غربی برای خدمت رسانی به  زائران اربعین حسینی

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.