رهبر در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اروپا باید پاسخگوی بدعهدی‌های آمریکا در برجام باشد

عضو حزب موتلفه اسلامی گفت: شعار دادن اروپایی‌ها فایده‌ای برای کشورمان ندارد بلکه آن‌ها باید پاسخگوی بدعهدی‌های آمریکا در برجام باشد.

فاطمه رهبرفاطمه رهبر عضو حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره عملکرد اروپا در قبال برجام، اظهار کرد: اروپا یکی از طرف‌های قرارداد برجام است و نباید نقش اصلی خود را فراموش کند.

وی با بیان اینکه اروپا نباید در برجام نقش داور را به خود بگیرد، گفت: صرف اتکای مقامات اروپایی به بیانیه و شعار دادن در جریان برجام فایده‌ای برای کشورمان ندارد بلکه آنان باید اقدامات مشخص و روشنی انجام دهند و پاسخگوی این بدعهدی های آمریکا باشند.

عضو حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: شاهد این مهم هستیم که نظرات آمریکا بر اروپایی‌ها غالب شده است و آنان در مواردی همسو با آمریکا موضع می‌گیرند.

رهبر اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران به تمامی تعهدات خود در چارچوب مقررات بین المللی و برجام عمل کرده است اما طرف آمریکایی از ابتدای کار بدعهدی کرد.

وی خاطر نشان کرد: فرمایشات رهبری از ابتدای شروع مذاکرات و پیش بینی‌های ایشان دقیقا محقق شده اند و نکاتی که ایشان مطرح می‌کنند، می‌توانند چراغ راه برنامه ریزی‌های آتی ما باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار