سبحانی‌نیا به باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

اساسنامه مجمع نمایندگان ادوار بازنگری می‌شود/ تشکیل سه کارگروه تخصصی در سازمان نمایندگان ادوار

دبیرکل مجمع نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی از بازنگری در اساسنامه تشکل متبوعش خبر داد.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسین سبحانی‌نیا دبیرکل کانون نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره فعالیت‌های تشکل متبوعش، اظهار کرد: کانون نمایندگان ادوار در گذشته پیشنهاد تشکیل سازمانی تحت عنوان سازمان امور نمایندگان ادوار را مطرح کرد که بعد از انجام رایزنی‌هایی، این سازمان تشکیل شد.

وی با بیان اینکه این سازمان بخش اداری امور نمایندگان ادوار است، ادامه داد: اخیراً قرار شد تا نمایندگان متقاضی فعالیت در کمیته‌ها و کارگروه‌های مختلف، سامان دهی شوند و در این راستا سه کارگروه شکل گرفت.

حجت‌الاسلام و المسلیمن سبحانی نیا گفت: کارگروه سیاست خارجی و امنیت ملی به ریاست بنده، کارگروه آموزش عالی به ریاست آقای زارع و کارگروه انرژی به ریاست آقای مروی تشکیل شد، بناست در آینده کارگروه‌های دیگری همچون فرهنگی، اجتماعی و ... هم تشکیل شوند.

ارائه جمع‌بندی نظرات کارگروه‌های سازمان نمایندگان ادوار به مسئولان مربوطه

وی درباره فعالیت این کارگروه‌ها اضافه کرد: برای هرکدام از این کارگروه‌ها حوزه‌های تخصصی فعالیت تعریف شده است مسلماً فعالیت چنین کارگروه‌هایی می‌تواند آثار مثبتی داشته باشد و جمع‌بندی نظرات به مسئولان مربوطه منتقل می‌شود.

حجت‌الاسلام و المسلیمن سبحانی‌نیا  گفت: در کانون نمایندگان ادوار نیز به تازگی چند جلسه برگزار کردیم تا مقدمات تطبیق کانون مذکور با قانون جدید فعالیت‌های احزاب و تشکل‌ها را فراهم کنیم.

دبیرکل کانون نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی درباره زمان برگزاری کنگره تشکل متبوعش، خاطر نشان کرد: برنامه ریزی‌‌ها برای برگزاری کنگره انجام می‌شود و در حال حاضر نیز بحث‌ بازنگری اساسنامه در دستور کار است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار