هشدار روزنامه کره شمالی:

در صورت وقوع جنگ، همه سرزمین آمریکا به «تلی از خاکستر» تبدیل خواهد شد

روزنامه دولتی کره شمالی در گزارشی با تأکید بر قدرت نظامی پیونگ‌یانگ هشدار داد در صورت بروز جنگ، همه سرزمین آمریکا به تلی از خاکستر تبدیل خواهد شد.

هشدار کره شمالی: در صورت وقوع جنگ، همه سرزمین آمریکا به «تلی از خاکستر» تبدیل خواهد شدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی اکسپرس؛ یک آژانس اطلاعاتی آمریکا که روند توسعه بمب‌های هسته‌ای کره شمالی را رصد و بازبینی می‌کند، اخیرا اذعان کرد کره شمالی توانایی حمله به همه ایالت‌های آمریکا و نابودی این کشور را دارد.

در همین رابطه روزنامه دولتی «رادونگ سینمون» (Rodong Sinmun) چاپ پیونگ یانگ در گزارشی بار دیگر بر قدرت نظامی کره شمالی تاکید کرد و نوشت: «مهم نیست امپریالیست آمریکا به صورت ناعادلانه‌ای انواع تحریم‌ها و مجازات‌های تلافی جویانه را علیه ما اعمال کند. مهم این است که جمهوری دموکراتیک خلق کره هرگز واهمه‌ای نخواهد داشت. جمهوری خلق کره هیشه در مواجهه با امپریالیست آمریکا پیروز بوده است».

این روزنامه در ادامه نوشت: «ترامپ گستاخ باید روند تحریک به جنگ را متوقف کند و به سیاست خصمانه خود علیه کره شمالی پایان دهد. اگر آن‌ها باعث شعله ور شدن آتش جنگ در منطقه شوند، همه سرزمین آمریکا به «تلی از خاکستر» تبدیل خواهد شد؛ به گونه‌ای که هیچ انسانی در آنجا باقی نخواهد ماند تا سند تسلیم شما را امضا کند».

روزنامه دولتی کره شمالی در حالی چنین مقاله‌ای را منتشر کرد که مقامات آمریکایی امروز اعلام کردند پیونگ یانگ باید از تحریکات غیرمسئولانه خودداری کند و به توسعه تسلیحات هسته‌ای پایان دهد.

به دنبال تحرکات نظامی آمریکا در شبه‌جزیره کره، جنگ لفظی و تنش‌ها میان واشنگتن و پیونگ یانگ به بالاترین سطح خود رسیده است.

 

انتهای پیام/

هشدار روزنامه دولتی کره شمالی به آمریکا درباره پیامدهای احتمالی جنگ میان دو کشور

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
A.F
۲۲:۰۵ ۰۸ آبان ۱۳۹۶
قطعا اگه بین این دوکشور جنگ بشه اونی که نابود میشه کره شمالیه.یدونه بمب هم به امریکا اصایت نمیکنه.اخر و عاقبت کره شمالی بهتر از ناکازاکی و هیروشیما نخواهد بود
آخرین اخبار