رئیس اداره راه و شهرسازی اردستان

طرح های نیمه تمام راه و شهرسازی اردستان نیازمند 400 میلیارد ریال اعتبار

رئیس اداره راه و شهرسازی اردستان از کمبود 400 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل طرح های نیمه تمام در این شهرستان خبرداد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مجتبی پورشفیع  بیان کرد: طرح نیمه تمام دوبانده کردن جاده اردستان- اصفهان بزرگترین چالش حوزه راه این شهرستان است که بخش باقی مانده به طول 17 کیلومتر (از کیلومتر 23 تا 40) در نزدیکی کارخانه سیمان اردستان تا روستای دیزلو در 60 کیلومتری اردستان واقع شده و تا کنون تصادف های منجر به فوت زیادی را در آن محور شاهد بودیم.

وی افزود: اعتبار مورد نیاز برای اجرای قطعه باقی مانده و تکمیل این طرح افزون بر 300 میلیارد ریال برآورد شده که در صورت تخصیص 2 نقطه حادثه خیز و 6 پیچ با شعاع کمتر از 650 متر حذف شده و از بروز تصادف ها و زیان های مالی، مادی و معنوی بیشتر پیشگیری می کند.

رئیس اداره راه و شهرسازی اردستان بیان کرد: یکی دیگر از طرح های نیمه تمام شهرستان باند دوم جاده اردستان به زواره (10 کیلومتر) است که عملیات اجرائی این طرح کمی بیش از 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و بیش از 100 میلیارد ریال برای تکمیل آن باید تخصیص یابد.

او اضافه کرد: اردستان با نزدیک به 2 هزار کیلومتر راه همسنگ (از جمله141 کیلومتر آزاد راه و 100کیلومتر جاده ترانزیت)، 200 کیلومتر از راه های کریدور شمال به جنوب کشور را داراست و از اهمیت ویژه ای در این زمینه برخوردار است.

 

انتهای پیام/م

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.