افتتاح ساختمان جدید پاسگاه انتظامی پیربازار رشت

ساختمان جدید پاسگاه انتظامی منطقه پیربازار رشت با حضورجمعی از فرماندهان انتظامی ، مسئولان استانی و محلی و خانواده معظم شهدا افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ سردار محمدرضا اسحاقی فرمانده نیروی انتظامی گیلان در مراسم افتتاح ساختمان جدید پاسگاه انتظامی منطقه پیربازار رشت گفت : آسایش و امنیت جامعه مرهون زحمات شبانه روزی کارکنان خدوم نیروی انتظامی است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تحقق اهداف يک کشور در سايه امنيت امکان پذير است افزود: امنیت یک تولید جمعی است که دستگاه‌های مختلف کشوری و لشکری در آن نقش اساسی دارند.

فرمانده نیروی انتظامی گیلان گفت : امروز پلیس جامعه محور و مردم مدار حرکت می‌کند و ارتباط نزدیک بین مردم و پلیس موفقیت ماموریت های نیروی انتظامی را تضمین می کند.

سرهنگ رحیم شعبانی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رشت هم گفت : این پاسگاه در زمینی به مساحت 2 هزار متر مربع و زیربنای 264 مترمربع با هزینه‌ای حدود 600 میلیون تومان ساخته شده است.

علی وارسته معاون سیاسی فرمانداررشت هم با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب گفت: رهبر معظم انقلاب امنیت را موضوعی درجه یک خواندند و با تأکید بر نظارت کامل و جدی مسئولان نیروی انتظامی بر سلامت فکر و عمل و اخلاق کارکنان و تأمین امنیت اجتماعی و اخلاقی افزودند: برنامه‌ها را بر عقل و منطق، عزم و اقتدار و قانونگرایی و عطوفت استوار کنید تا تصویری کاملاً مطلوب از ناجا در ذهن مردم قدرشناس ترسیم شود.

وی تصریح کرد : مقوله امنیت مقوله ای جدی است و همه ما وظیفه داریم فرمایشات رهبر معظم انقلاب را سر لوحه کار خود قرار دهیم.

 

انتهای پیام/ق

 

ساختمان جدید پاسگاه انتظامی پیربازار رشت افتتاح شد

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.