ادعای عجیب دانشمندان دانشگاه آکسفورد درباره موجودات فضایی!

در حالی که هالیوود در فیلم هایش تلاش می کند موجودات فضایی را به شکلی متفاوت از انسان و شبیه غول نشان دهد، اما تحقیقات جدید دانشمندان دانشگاه آکسفورد خلاف این قضیه را ثابت می کند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آیا تا بحال با خود اندیشیده اید که ممکن است در میلیاردها کهکشانی که وجود دارد موجودات هوشمند شبیه به انسان زندگی کنند؟ در صورتی که حتی این احتمال  1 درصد باشد، شکل و شمایل آنها چگونه خواهد بود؟ در حالی که هالیوود همیشه در فیلم های خود  تلاش می کند  تا موجودات فضایی را به شکلی متفاوت از انسان و شبیه غول نشان دهد، اما تحقیقات جدیدی که به تازگی توسط  دانشمندان دانشگاه آکسفورد انجام شده است  خلاف این قضیه را ثابت می کند.

موجودات فضایی شبیه به انسان هستند!

بنا بر این تحقیق موجودات فضایی دارای ساختار و مکانیسمی شبیه به بدن انسان هستند. این تحقیق نشان می دهد که موجودات فضایی نیز به مانند انسان بر اساس قانون فرگشت توانسته اند خود را با محیط وفق دهند و به همین دلیل آنها به مرور زمان قوی تر شده اند.

"سام لوین"، یکی از دانشمندان دانشگاه آکسفورد در این خصوص گفت : " ما هنوز نمی توانیم بگوییم که فرازمینی ها نیز مانند انسان بر روی دو پا راه می روند یا دارای چشمان بزرگ سبز رنگ هستند. اما ما باور داریم بنا به نظریه فرگشت موجودات فضایی نیز به مانند انسان فرآیندی  مشابه را طی کرده اند."

موجودات فضایی شبیه به انسان هستند!

وی افزود: " احتمال زیاد این فرضیه می تواند  نزدیک به واقعیت باشد که موجودات فضایی ترکیب و سیستم بدن متفاوتی با  با ما داشته باشند برای مثال ساختار بدن آنها بر پایه سلیکون ساخته شده است، DNA ندارند و حتی نیتروژن تنفس می کنند. ما نمی دانیم آیا انسان تنها موجود هوشمند بر روی سیاره زمین است یا خیر اما قدم بزرگی برای پاسخ به این پرسش برداشته ایم که اگر انسان تنها ساکن هوشمند در عالم نباشد بنابراین همسایگان ما بسیار شبیه به ما خواهند بود."

 انتهای پیام/

ادعای دانشمندان آکسفورد؛ فرازمینی ها شبیه به انسان هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار