استکبار نمی تواند اتحاد ملت ایران را بر هم بزند

امام جمعه همدان در پیامی مشترک با استاندار به مناسبت فرا رسیدن 13 آبانماه اعلام کردند: هیچ مستکبری نمی تواند اتحاد بین مردم، رهبر معظم انقلاب و دولت خدمتگزار را بر هم زده و موج سواری کند.

استکبار نمی تواند اتحاد ملت ایران را بر هم بزندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ در این پیام مشترک، آمده است: انقلاب اسلامی ایران، امروز به عنوان یک تحول بزرگ که نه تنها ایران بلکه جهان را دچار دگرگونی کرد، با شکوه، اقتدار و صلابت راه تعالی و توسعه را می پیماید، از جمله مفاهیمی که انقلاب اسلامی را در جهان مطرح و با استقبال آزادگان جهان مواجه نمود، مفهوم استکبارستیزی و تلاش برای رفع سلطه از مردم ستمدیده دنیاست. ایران اسلامی ثابت کرده که همواره علیه سلطه، در کنار مردم مظلوم حضور دارد و مردم مظلوم فلسطین، عراق، سوریه، یمن و دیگر کشورهای مورد ستم در مبارزه با استکبار جهانی، همواره ‌حمایت ایرانیان را‌ در کنار خود داشته‌اند.

در این بیانیه تاکید شده: این اصل مهم انقلاب، دلیلی است تا امروز استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا از ملت آزاده ایران عصبانی باشد و این عصبانیت در رفتار و گفتار فردی مجنون که با حمایت لابی های صهیونیستی، رئیس جمهوریآمریکا شده، نمایان شود.

این بیانیه می افزاید: ما ملتی هستیم که در دفاع مقدس و در بسیاری از رویدادهای تاریخی ثابت کرده ایم علیه دشمن مستکبر، منسجم و با اتحاد عمل می کنیم و این بار نیز هیچ مستکبری نمی تواند اتحاد بین مردم و رهبری معظم انقلاب و دولت خدمتگزار را بر هم زده و موج سواری کند. ملت بزرگ ایران با تکیه بر قدرت لایزال الهی و قدرت دفاعی خود از هیچ تهدیدی هراس نداشته و هرگز استقلال امروز را با پذیرش سلطه استکبار عوض نخواهد کرد.

امام جمعه و استاندار همدان تاکید کردند: اینک در آستانه 13 آبان، سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز از اقشار مختلف مردم ظلم ستیز استان بویژه دانش آموزان، فرهنگیان، دانشجویان و دانشگاهیان دعوت می کنیم دوشادوش دیگر هموطنان با حضور در این تجمع، بار دیگر ضمن تجدید میثاق با آرمان های مقدس شهدا و انقلاب اسلامی، تفکیک ناپذیری استکبار ستیزی از اصول انقلاب اسلامی را به نمایش گذارند.

انتهای پیام/ ش.و

بیانیه مشترک امام جمعه همدان و استاندار همدان به مناسبت 13 آبان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.