متکدیان ارومیه در مددسرای شهرداری ساماندهی می شوند

رئیس سازمان پیشگیری ورفع تخلفات شهری شهرداری ارومیه گفت: جهت ساماندهی متکدیان در شهر مددسرا توسط شهرداری ارومیه احداث شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛بهروز فریور نیا، رئیس سازمان پیشگیری ورفع تخلفات شهری شهرداری ارومیه با بیان اینکه نیرو‌های سازمان پس از جمع آوری متکدیان درسطح شهر اقدام به ساماندهی آن‌ها در مددسرای شهرداری ارومیه می‌کند، افزود: دستگاه‌های مختلف از قبیل بهزیستی، نیروی انتظامی وسایر ارگان‌های مربوطه در این حوزه درباره آن‌ها تصمیم گیری کرده و هرفردی به دستگاه مربوطه خود برای رسیدگی محول می‌شود.

وی ادامه داد: درتمامی مناطق پنج گانه شهرداری ارومیه مکان‌هایی مربوط به این سازمان جهت انجام وظایف امور سازمان پیشگیری ورفع تخلفات شهری مستقر شده است.

رئیس سازمان پیشگیری ورفع تخلفات شهری شهرداری ارومیه برخورد با ساخت وساز‌های غیرمجاز، جمع آوری متکدیان و برخورد با دستفروشان را جز وظایف اصلی این سازمان برشمرد وعنوان کرد: اکثر ساخت وساز‌های انجام شده در ارومیه کاملا قانونی بوده و این سازمان در موضوع ساخت و ساز‌های غیر قانونی به طوری جدی عمل کرده است.

وی در پایان مهاجر پذیر بودن ارومیه را جز عوامل اصلی گسترش دستفروشی در ارومیه عنوان کرد و تاکید کرد: مشکل اصلی این سازمان برخورد با دستفروشانی است که اقدام به سد معبر در خیابان‌ها می‌کنند.
 
انتهای پیام//ن.م
 

متکدیان ارومیه ساماندهی می شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.