مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل:

۲۰ درصد مدارس آران و بیدگل تخریبی است

مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل گفت: ۲۰ درصد مدارس آران و بیدگل تخریبی است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد معدن دار امروز، در آیین افتتاحیه این دو آموزشگاه اظهار داشت: آموزشگاه شش کلاسه سره با زیربنای هزار متر مربع و آموزشگاه ۱۲ کلاسه شبان با زیربنای هزار و ۲۰۰ متر مربع از طرح های افتتاحی آموزشی در آران و بیدگل است.

وی تصریح داشت: برای بهره برداری از این دو طرح بیش از سه میلیارد تومان توسط خیران گرانقدر حاج رضا شبان و آقای زارعی و همچنین اعتبارات اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اصفهان هزینه شده است.

مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل در ادامه با اشاره به پیشرفت بالای۸۰ درصدی سه طرح آموزشی دیگر در آران و بیدگل گفت: آموزشگاه امام رضا (ع)، آموزشگاه مرحوم عظیمی و مدرسه ارباب رحیم هاشمی سه طرحی هستند که در صورت تامین اعتبار یک میلیاردی در بهمن ماه امسال به بهره برداری می رسد.

وی تاکید کرد: پنج سالن ورزشی در حوزه آموزش و پرورش آران و بیدگل نیز وجود دارد که با تامین اعتبار یک میلیارد تومانی این پنج طرح نیز به بهره برداری می رسد.

معدندار ابراز داشت: با بهره برداری از این ۱۰ طرح بزرگ آموزشی و ورزشی بخشی از کمبود فضای آموزشی و ورزشی در شهر آران و بیدگل برطرف می شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه طبق برنامه تحول بنیادین در آموزش و پرورش باید تمامی مدارس تک شیفته باشد، اظهار داشت: به دلیل کمبود فضای آموزشی در آران و بیدگل هنوز ۲۰ درصد از مدارس شهرستان دو شیفته و بیش از ۲۰ درصد نیز تخریبی هستند.

گفتنی است ۱۸ هزار دانش اموز اران و بیدگلی در ۱۲۰ واحد آموزشی مشغول تحصیل هستند.

 

انتهای پیام/م

 

مراسم افتتاح دوآموزشگاه در آران وبیدگل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.