رئیس مؤسسه غدیر شناسی خبر داد:

برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی «شیعه پاسخ می گوید» با 110کمک هدیه هزینه سفر به نجف و کربلای معلی

آیت الله شاه آبادی اهداف مسابقه کتابخوانی «شیعه پاسخ می‌گوید» را پاسخگویی به شبهات اعتقادی، افزایش توان علمی و معرفتی شیعیان در پاسخگویی به شبهات عنوان کردند.

به گزارش  حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آیت الله سعید شاه آبادی رئیس مؤسسه غدیرشناسی از برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی «شیعه پاسخ میگوید» در تاریخ ۱۷ اسفند ۹۶ خبر داد و گفت: این مسابقه در دو بخش (حضوری و مجازی) برگزار می‌شود و منبع این مسابقه از کتاب «شیعه پاسخ میگوید» تألیف مرجع عالیقدر، حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی (دام ظله العالی) است.

وی در ادامه، اهداف این مسابقه را در ۴ محور پاسخگویی به ۱۰ شبهه اعتقادی، ترویج فرهنگ کتابخوانی، افزایش توان علمی و معرفتی شیعیان و محبین اهل‌بیت (ع) در پاسخگویی به شبهات، اهتمام به اصل «وحدت اسلامی» و همدلی بین مسلمانان عنوان کرد.

رئیس مؤسسه غدیرشناسی فرصت شرکت و ثبت نام در مسابقه را تا ۲۲ بهمن اعلام کرد و افزود: زمان برگزاری مسابقه ۱۷ اسفند ۹۶ همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا (س) است.

وی همچنین با توصیه به شرکت کنندگان عزیز مبنی بر تهیه کتاب از سایت مؤسسه به صورت فایل پی دی اف، خاطر نشان کرد: در صورتی که تهیه کتاب را از مؤسسه غدیرشناسی بخواهید، به قیمت ۱۰۰۰۰ تومان (هزینه کتاب + هزینه پست) در اختیار علاقمندان در هر نقطه کشور قرار خواهد گرفت.

آیت الله سعید شاه آبادی در بخش دیگری با اشاره به مزایای شرکت گروهی در این مسابقه عنوان کرد: ثبت نام گروهی به ثبت نام‌هایی گفته می‌شود که حداقل ۱۱۰ نفر توسط یک نهاد رابط و یا یک فرد فعال فرهنگی اقدام به ثبت‌نام و حضور در مسابقه نمایند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار