رئیس اداره مخابرات اردستان:

۲ سایت فیبر نوری امسال در اردستان به بهره‌برداری می‌رسد

رئیس اداره مخابرات اردستان گفت: ۲ سایت فیبر نوری تا پایان امسال در شهرستان اردستان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حمیدرضا ترکیان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اجرای طرح فیبر نوری شهر مهاباد به اردستان رو به پایان است، اظهار داشت: طرح فیبر نوری اردستان به زواره نیز 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی افزود: اجرای طرح‌های فیبر نوری تا کنون مبلغی بالغ بر 20 میلیارد ریال هزینه داشته که همگی از منابع استانی تأمین شده است.

رئیس اداره مخابرات شهرستان اردستان با اشاره به اینکه اردستان در مورد اجرای فیبر نوری کار عظیمی انجام می‌دهد، بیان کرد: در این خصوص 45 کیلومتر فیبر نوری از اردستان به مهاباد و 13 کیلومتر از اردستان به زواره  انجام شده و در آینده نزدیکی فیبر نوری زواره به روستای شهراب هم انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه استفاده از فیبر نوری در اردستان و داخل شهر از چند نقطه قابل استفاده خواهد بود، تصریح کرد: 4 سایت فیبر نوری جدید در شهرهای اردستان و زواره وجود دارد که 2 مورد راه‌اندازی شده و 2 مورد نیز تا آخر سال به بهره برداری می‌رسد.

ترکیان خاطرنشان کرد: بحث 4G  شدن اینترنت شهرمهاباد در دست اقدام بوده و  «idsl» و اینترنت روستاهای اشینه و مارچوبه نیز در حال اتمام است و اینترنت 3 روستای دیگر نیز در حال طرح‌ریزی است.

وی با بیان اینکه 30 هزار مشترک تلفن در اردستان و روستاها وجود دارد، گفت: بیش از 60 هزار مشترک تلفن دائمی و اعتباری همراه در اردستان فعال هستند.

 

انتهای پیام/م

 

بهره برداری از ۲ سایت فیبر نوری تا پایان امسال در شهرستان اردستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.