کلاهبرداری حرفه‌ای در تربت حیدریه به دام افتاد

عامل کلاهبرداری ۵۰۰ میلیون ریال از ۵ شهروند در شهرستان تربت حیدریه شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛سرهنگ اکبر آقابیگی فرمانده انتظامی شهرستان تربت حیدریه گفت: با دریافت مرجوعه قضائی تحت عنوان کلاهبرداری موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان تربت حیدریه قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی اظهارات مالباخته مشخص شد فردی به مغازه سنگبری وی مراجعه و درخواست مقداری سنگ کرده و پس از تهیه جنس و بارگیری و امضاء فاکتور به بهانه برداشت پول از عابر بانک از محل متواری شده است


سرهنگ آقابیگی گفت: در هنگام رسیدگی به پرونده چهار نفر دیگر از اشخاصی که به شیوه‌های مشابه از آن‌ها کلاهبرداری شده بودند نیز اعلام شکایت کردند.


وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پس از بررسی اظهارات مالباختگان تحقیقات میدانی گسترده‌ای را شروع و با یک سری تحقیقات میدانی و استفاده از شیوه‌های نوین پلیسی فرد کلاهبردار را شناسایی و با هماهنگی قضائی در اقدامی ضربتی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تربت حیدریه ادامه داد: متهم در مواجهه با تعدادی از مالباختگان به جرم خود اعتراف و اعلام داشت پس از بارگیری اجناس به بهانه برداشت پول از عابر بانک و در مواردی با ارائه چک‌های بلامحل از فردی ناشناس کلاهبرداری کرده و با یک دستگاه نیسان به شهر مشهد منتقل نموده است.

سرهنگ آقابیگی گفت:: متهم ۵۰۰ میلیون ریال از ۵ شهروند کلاهبرداری کرده وتحقیقات برای کشف دیگر جرائم احتمالی ادامه دارد.

انتهای پیام//ز. ج.
 

دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در تربت حیدریه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.