محرومیت پنج بازیکن صبای قم/اعتصاب مربی صبا

تيم فوتبال صبای قم امروز در غياب پنج بازيكن كليدی و مربی دوازه بان های مطرح خود برابر اكسين البرز صف‌آرايی می كند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ؛ هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان عصر امروز با انجام 9 بازی بین 18 مدعی صعود به لیگ برتر برگزار می‌شود و تیم صبای قم در دیداری خانگی میزبان و پذیرای تیم اکسین البرز خواهد بود.

دیدار صبای قم و اکسین البرز از ساعت 14:45 دقیقه امروز در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم در حالی برگزار می‌شود که صبا از پنج بازی خانگی قبل مقابل تیم‌های نفت مسجد سلیمان، ملوان بندر انزلی، گل‌گهر سیرجان، شهرداری ماهشهر و شهرداری تبریز یک باخت و چهار تساوی در کارنامه دارد و هنوز در خانه موفق به کسب پیروزی نشده است.

نماینده ناموفق فوتبال قم در 6 دیدار خارج از خانه نیز دو تساوی با تیم‌های آلومینیوم سازی اراک و ایرانجوان بوشهر، یک برد مقابل تیم راه‌آهن تهران و سه باخت مقابل تیم‌های خونه به خونه بابل، برق جدید شیراز و مس کرمان کسب کرده و در حال حاضر با 9 امتیاز بین 18 تیم در مکان پانزدهم جدول جای دارد.

بازی هفته دوازدهم لیگ دسته اول فوتبال ایران با تیم اکسین البرز برای صبای قم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است زیرا صبا در صورت تداوم ناکامی‌ها ممکن است در جدول رده‌بندی جایگاه پانزدهم خود را هم از دست داده و با توجه به سایر نتایج از این جایگاه نیز پائین‌تر برود.

صبای قم امروز برابر تیم اکسین البرز کار بسیار سختی پیش‌رو دارد زیرا از جمع بازیکنان این تیم امید ابوالحسنی و کمیل محمدی به دلیل محرومیت از بازی و علی احمدی، آرش عبدلی و سجاد کرمان به دلیل آسیب‌دیدگی غایب هستند و خبر حاشیه‌ای از اردوی صبای قم، اعتصاب نادر باقری مربی دروازه‌بان‌های این تیم به دلیل تعهد نداشتن اسپانسر صبا به وعده‌های پرداخت دستمزد قرارداد وی است و بدین‌ترتیب نادر باقری نیز امروز در اردوی صبا غایب است.

انتهای پیام/ش

غیبت پنج بازیکن کلیدی صبای قم در نبرد با اکسین البرز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.