استخدام محافظان مسلح برای حفاظت از بیلبوردهای حکمتیار!

«حزب اسلامی» در افغانستان برای ممانعت از تخریب تصاویر «حکمتیار» رهبر این حزب، برای بیلبوردهای سطح شهر کابل محافظان مسلح استخدام کرده است.

استخدام محافظان مسلح برای حفاظت از بیلبوردهای حکمتیار!به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، «حزب اسلامی» در افغانستان برای ممانعت از تخریب تصاویر «حکمتیار» رهبر این حزب، برای بیلبوردهای سطح شهر کابل محافظان مسلح استخدام کرده است.

به دلیل انزجار مردم شهر کابل از رهبر حزب اسلامی، برخی از مردم این شهر همواره تصاویر حکمتیار را که در بیلبوردهای سطح شهر نصب شده بود، پاره‌ می‌کنند.

در حالی که قرار است سومین دور از شورای مرکزی حزب اسلامی افغانستان به زودی برگزار شود، این حزب برای محافظت از تصاویر حکمتیار و ممانعت از تخریب آن توسط برخی از شهروندان کابل، محافظان مسلح گماشته است.

بر اساس گزارشات، در کنار هر یک از بیلبوردهای تصاویر حکمتیار یک محافظ مسلح نیز حضور دارد.

با این حال برخی از کارشناسان معتقدند که اعلام حمایت آشکار از گروه تروریستی داعش و جنایات گذشته حکمتیار باعث عدم محبوبیت و انزجار مردمی از وی شده است.

در آستانه ورود حکمتیار به کابل نیز بسیاری از مردم این شهر تظاهرات کردند و با بیلبوردهای «قصاب کابل» به استقبال وی رفتند.

تسنیم نوشت: همچنین در سفر رهبر حزب اسلامی به غرب افغانستان نیز مردم هرات تظاهرات و حضور حکمتیار در این ولایت را غیرقابل تحمل اعلام کردند، رهبر حزب اسلامی هنگام سخنرانی در هرات هدف پرتاب کفش قرار گرفت.

با این حال حکومت وحدت ملی و به ویژه اشرف غنی به تازگی بودجه 240 هزار دلاری برای دفتر گلبدین حکمتیار تصویب کرده است.

 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار