بی نیاز خبر داد:

دومین نمایشگاه بین امللی حمل ونقل برگزار می‌شود

رییس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه وشهرسازی گفت: دومین نمایشگاه بین المللی حمل ونقل در آذرماه با حضور شرکت‌های بزرگ حمل ونقلی برگزار می‌شود.

دومین نمایشگاه بین امللی حمل ونقل برگزار می‌شود/ رونمایی از تلویزیون تخصصی حمل ونقل

به گزارش گروه راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از راه و شهرسازی، قاسم بی نیاز رییس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی با اشاره به به برگزاری دومین نمایشگاه بین المللی حمل ونقل و صنایع وابسته در آذر ماه گفت: دومین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل و صنایع وابسته کنفرانس ایمنی راه با مشارکت و حضور اساتید فدراسیون جهانی راه برگزار می‌شود.

وی در ادامه از رونمایی تلویزیون تخصصی حمل ونقل خبر دادو گفت: تلویزیون تخصصی حمل و نقل صد در صد توسط بخش خصوصی تأمین مالی و اجرا شده که حاوی محتوای تصویری در خصوص برنامه‌ها و اخبار وزارت راه وشهرسازی است.

رییس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی با اشاره به مشارکت ۱۵۰ شرکت بخش خصوصی  در نمایشگاه حمل‌ونقل و صنایع وابسته افزود: کارگاه آموزشی آشنایی مقدماتی با فرایند ساخت و تحلیل شبکه در بخش برنامه ریزی و توسعه حمل و نقل نیز در این نمایشگاه برگزار می‌شود.

 گفتنی است دومین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل و صنایع وابسته از تاریخ ۲۶ تا ۲۸ آذر طی سه روز با حضور شرکت‌ها و سازمان‌های حمل‌ونقل تابعه وزارت راه و شهرسازی و فعالان بخش خصوصی حمل‌ونقل شامل شرکت‌های مهندسی مشاور، پیمانکاران و صنایع وابسته در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

رونمایی از تلویزیون تخصصی حمل ونقل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار