در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

قیومی:به دولت در مدیریت کشور باید کمک کنیم/ امروز به تعامل جریان‌ها نیاز داریم

عضو حزب مردم سالاری گفت: همه باید دست به دست هم دهیم و دولت را کمک کنیم تا بتواند در این شرایط کشور را مدیریت کند.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسین قیومی عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  با اشاره به اظهارات محمدرضا عارف مبنی بر اینکه روند برخی تغییرات در بدنه دولت نشان از فاصله گرفتن از اصلاح‌طلبان دارد، اظهار کرد: افراد براساس آنچه که می‌بینند و می‌شنوند قضاوت می‌کنند، برخی اصلا‌ح‌طلبان معتقدند که در معرفی وزرا و دیگر اعمالی که دولت‌ها انجام می‌دهند، نوعی فاصله گرفتن وجود دارد.

وی با بیان اینکه نباید کشور را به سمت حاشیه ببریم چرا که در شرایط کنونی به وحدت عملی نیاز داریم، گفت: همه باید دست به دست هم دهیم  و دولت را کمک کنیم تا بتواند در این شرایط کشور را مدیریت کند.

عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری اضافه کرد: در عرصه قدرت باید زمینه شرکت همه فراهم باشد اما متاسفانه در دوره‌های مختلف چه زمانی اصلاح‌طلبان سر کار بودند و چه زمانی اصولگرایان آمدند، همه یک طرفه حرکت کردند و جناح دیگر را نادیده گرفتند.

وی اضافه کرد: نیاز امروز کشور استفاده از نیروهای کار آزموده و اصلح است، در عیر این صورت هر جناحی بخواهد فقط به جناح خود توجه کند، مشکلی از کشور و مردم حل نخواهد کرد و امروز به تعامل جریان‌ها نیاز داریم.

انتهای پیام/

 

فاصله گرفتن دولت از اصلاح طلبان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۷ ۱۹ آبان ۱۳۹۶
این کار باید از اول انجام میشد
هر چند هر وقت ماهی رو از آب بگیری تازه س
آخرین اخبار