مدیرکانون پرورش فکری کودکان اصفهان

بیست و پنجمین دوره هفته کتاب کودک در اصفهان برگزار می‌شود

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان گفت: بیست و پنجمین دوره هفته کتاب ایران با تکیه بر شعار آینده روشن، با خانواده کتابخوان برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهدی قربانی  با اشاره به برنامه‌های هفته کتاب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اظهار داشت: برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بیست و پنجمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر شعار آینده روشن، با خانواده کتابخوان در روزهای هفته کتاب در مراکز فرهنگی‌هنری برگزار می‌شود.

وی افزود: بر همین اساس، کانون اهدای کتاب به مناطق و مدارس محروم و بیمارستان‌های کودکان را در دستور کار خود قرار داده است.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان گفت: مراسم جشن امضا در مراکز فرهنگی هنری، مدارس و فروشگاه‌ها، برگزاری نشست نقد و بررسی کتاب‌های کانون با حضور نویسندگان، اعضای مراکز، مربیان و منتقدان ادبی، برپایی نمایشگاه‌های کتاب در مدارس سراسر کشور با حضور نویسندگان و شاعران کودک ونوجوان»، «رونمایی از سه مجموعه کتاب کانون، و برگزاری مسابقه عکس اینترنتی در پرتال کودک 24 بخشی از برنامه‌های این هفته خواهد بود.

وی بیان کرد: پیش از این نیز با انتشار کتابچه‌ شیوه‌نامه‌ کتابخوانی که در اختیار مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور قرار گرفته است، مربیان و اعضای کانون به استقبال این هفته رفته بودند، کتابچه‌ شیوه‌نامه‌ کتابخوانی در پنج موضوع کلی مخاطبان را با فعالیت‌های منطبق بر سند چشم‌انداز 10 ساله‌ی کانون آشنا می‌کند.

قربانی از برگزاری مسابقه‌ی طراحی پوستر، اقدام‌پژوهی با محوریت کتاب و کتابخوانی، مسابقه‌ طرح‌های کتاب و کتابخوانی، برگزاری جشن کتاب و برپایی نمایشگاه خبر داد و افزود: قرار است گزارش‌های مرتبط با این فعالیت‌ها که از تابستان آغاز شده، تا 15 آذر از سوی مراکز استان‌ها منتشر شود.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.