شکل گیری کریدور قوی صادراتی از مازندران به کشور قطر

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران گفت: پس از اختلافات کشور قطر با برخی از کشور‌های عربی یک کریدور قوی صادرات از مازندران به این کشور شکل گرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمد محمد پور عمران رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران گفت: شرکت‌های صنایع مواد غذایی مازندران در نمایشگاه دوحه قطر حضور خواهند داشت.

وی افزود: به منظور ایجاد، حفظ و توسعه صادرات محصولات غذایی استان شرکت‌های بزرگ این استان در این نمایشگاه حضور فعال و موثری خواهند داشت.

محمد پور عمران با اشاره به اینکه استان مازندران هم اکنون قطب صنایع مواد غذایی در کشور است، گفت: از آنجا که شرکت‌های تولید مواد غذایی مازندران دارای استاندارد بالا و در سطح بین المللی است محصولات آن‌ها از استقبال بسیار زیادی در سطح کشور‌های مختلف برخوردار بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران افزود: پس از اختلافات بوجود آمده کشور قطر با برخی از کشور‌های عربی یک کریدور قوی صادرات از استان مازندران به این کشور شکل گرفته است که تاکنون توانستیم محصولات غذایی مناسبی را به این کشور صادر نمائیم.

انتهای پیام/آ

حضور فعال شرکت‌های صنایع غذایی مازندران در نمایشگاه دوحه قطر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار