رئیس محیط زیست دامغان;

دستگیری دو شکارچی غیرمجاز در دیباج

در پی کنترل و پایش یگان حفاظت محیط زیست دامغان مستقر در سرمحیط بانی دیباج دو نفر شکارچی غیرمجاز در امیران دشت این منطقه دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، فرامرز اسفندیاری رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دامغان با اعلام این خبر گفت : مأمورین یگان اداره محیط زیست دامغان حین حفاظت و پایش مناطق دیباج به یک دستگاه موتورسیکلت با دو نفر سرنشین برخورد که با مشاهده محیط بانان قصد فرار داشتند .


وی افزود: با اقدام به موقع محیط بانان موتورسیکلت مذکورمتوقف ودر همین حال یک نفر از سرنشینان با سلاح قصد فرار داشت که با شلیک 6 تیر هوایی یکی از محیط بانان متوقف و دستگیر شد.


وی افزود: از این دو شکارچی غیرمجاز یک قبضه سلاح گلنگدنی تکلول، سه تیر فشنگ ساچمه زنی، یک عدد افشانه اشک آور، یک دستگاه دوربین چشمی 30×8 ، دو عدد چاقو و دو عدد کوله پشتی و دیگر ادوات مربوطه کشف و ضبط و کشف شد.


گفتنی است: این دو شکارچی غیرمجاز بجرم تمرد و تهدید و فحاشی نسبت به مأمورین دولتی حین انجام وظیفه به مراجع قضایی شهرستان جهت سیر مراحل قانونی معرفی شدند.


گفتنی است ،  مناطق شکارگاهی دیباج شامل کلاریز، سربند، امیران دشت، لارکوه، زندان پلاش، نصر،گونه های مهم جانوری این منطقه کل و بز، قوچ و میش، خرس قهوه ای، کبک و کبک دری، پلنگ وگونه های مهم گیاهی منطقه نیز زرشک، ارس، گون و درمنه است.


انتهای پیام / ه


دستگیری شکارچیان غیرمجاز در دامغان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.