سرلشکر موسوی در مراسم معارفه فرماندهان جدید آجا:

دشمنان به دنبال آسیب رساندن به روابط سپاه و ارتش هستند/ترکیب ستاد ارتش باید از تک نیرویی خارج می‌شد

فرمانده کل ارتش گفت: دشمنان از ارتباط سپاه و ارتش شکست‌های بسیاری خوردند و امروز می‌بینیم دوباره به دنبال آسیب رساندن به روابط سپاه و ارتش هستند.

ترکیب ستاد ارتش باید از تک نیرویی خارج می‌شدبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرلشکر عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در مراسم تکریم و معارفه جانشین و معاون هماهنگ کننده ارتش که صبح امروز (شنبه 20آبان) برگزار شد، اظهار کرد: خدا را شاکریم‌که توانستیم هرچه زودتر ترکیب مناسب را در ارتش شکل دهیم، جابه‌جایی افراد الزاما به معنی ضعف و‌ قدرت کسی نیست و‌ ثانیا چیدن اسم‌های بزرگ کنار هم هنر نیست بلکه باید ترکیبی هماهنگ و کارآمد ایجاد کرد.

سرلشکرموسوی افزود: باید هیئت رئیسه ارتش از حالت تک نیرویی خارج شده و در حد امکان ترکیبی می‌شد.

وی با اشاره به انتصاب امیر پوردستان به ریاست مرکز مطالعات راهبردی ارتش، گفت: این مرکز اهمیت بسیار بالایی دارد و باید به فردی هم وزن این اهمیت سپرده می‌شد و امیر پوردستان فردی جانباز و مقتدر و آگاه است که تا جانشینی ارتش هم کار کردند و ماموریت مهم مطالعات راهبردی توسط آقا به ایشان سپرده شد.

فرمانده ارتش تصریح کرد: نیروی دریایی هم باید به فرد جوانتری سپرده می‌شد تا با انرژی جدیدی 10 سال دیگر راه را ادامه دهد.

سرلشکرموسوی در ادامه افزود: من و امیر دادرس از ابتدا با هم بودیم و با امیر سیاری بیش از بیست سال است که آشنا هستیم و به خوبی همدیگر را درک می‌کنیم و نیاز به زمان زیادی برای انتقال مطالب نیست این ویژگی‌ها کمک می‌کند که کار را پیش ببریم.

وی ادامه داد: به فرماندهان جدید ارتش تبریک می‌گویم و از مقام معظم رهبری به دلیل اعتمادشان تشکر می‌کنم.

فرمانده کل ارتش تأکید کرد: دشمنان از ارتباط سپاه و ارتش شکست‌های بسیاری خوردند و امروز می‌بینیم دوباره به دنبال آسیب رساندن به روابط سپاه و ارتش هستند، اما موضع ما این است که هر کسی چیزی بگوید و بنویسد که روابط ارتش و سپاه را تهدید کند دانسته و ندانسته راه ضد انقلاب را رفته است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۵ ۲۰ آبان ۱۳۹۶
سپاه وارتش بازوهای یک انسان هست.تا اخر عمر رژیم اسراعیل نه...........تا اخر ظهور اقا.این دوبازو در کنار هم نباشن نابود میشن کل ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۲ ۲۰ آبان ۱۳۹۶
درود بر سپاه و ارتش عزیز...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۵ ۲۰ آبان ۱۳۹۶
زنده باد سپاه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۱ ۲۰ آبان ۱۳۹۶
درود بر فرمانده کل ارتش .
آخرین اخبار