ابلاغ دستورالعمل ته لنجی و کالای ملوانی به گمرکات هرمزگان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان از ابلاغ دستورالعمل به تمامی گمرکات استان در حوزه ملوانی و ته لنجی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،خلیل قاسمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: در حوزه ملوانی و ته لنجی دستورالعمل به تمامی گمرکات استان ابلاغ شد.

وی افزود: جلسات و نشست های متعددی برای حل موضوع ملوانان با حضور استاندار برگزار شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: دستور فعال سازی تعاونی مرزنشینان داده شده و در حوزه ملوانی و ته لنجی دستورالعمل دستورالعمل اجرایی است  و ملوانان می توانند از این پس مطابق دستور العمل فعالیت کنند.

قاسمی افزود: ظرفیتی که در حال حاضر برای ملوانان در نظر گرفته شده هر ملوان در هر مرحله حسب دستور معاون اول رئیس جمهور و مصوبه هیئت وزیران تا سقف ۱۰ میلیون تومان می تواند کالا وارد کند.

وی گفت: در خصوص تعاونی مرزنشینان سامانه باز است و مرزنشینان می توانند در این سامانه ثبت نام کنند و پس از دریافت کارت خود تعاونی خود را فعال کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن تجارت هرمزگان گفت: معدن خاک سرخ هرمز دارای پروانه بهره برداری در سال ۱۳۸۰ است، این پروانه ۲۵ سال اعتبار دارد و میزان استخراج این معدن سالیانه پنج هزار تن است از نظر ما این پروانه دارای اعتبار هست و قابلیت ادامه فعالیت را دارد و مشکلاتی که در این بین با تعاونی به وجود امده اگر مرتفع کنند ما مشکلی در این زمینه نداریم.

منبع:مهر

انتهای پیام/ف

دستورالعمل ته لنجی به گمرکات هرمزگان ابلاغ شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.