ارائه خدمات به زائران در مرز شلمچه

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: موکب «سیدالشهدا (ع)» استان در مرز شلمچه تا پایان امروز، به زائرین پیاده‌روی اربعین حسینی خدمات‌رسانی می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  حجت‌الاسلام سیدنورالله جنتی ‌پور مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گفت: با مشارکت استان‌های فارس، بوشهر و هرمزگان موکبی به نام «سیدالشهدا(ع)» در مرز شلمچه برپا شد.

حجت‌الاسلام سیدنورالله جنتی ‌پور با بیان اینکه روزانه سه هزار زائر در این موکب اسکان داده می‌شوند، افزود: روزانه با هشت هزار پرس غذا از زوار ابا عبدالله الحسین(ع) پذیرایی می‌شود.

وی ادامه داد: تاکنون با مشارکت مردم منطقه پادنای سی سخت پنج هزار کیلو سیب نذورات مردمی برای پذیرایی از زوار امام حسین(ع) به مرز شلمچه منتقل شد.

حجت‌الاسلام جنتی ‌پورگفت: غرفه کودک و نوجوان هم در قالب خیمه معرفت با نصب تصاویر شهدای مدافع حرم از دیگر خدمات ارائه شده در موکب مشارکتی استان است.

وی اضافه کرد: در راه بازگشت زوار اباعبدالله(ع) سه موکب امامزاده جعفر(ع)، امامزاده بی بی حکیمه(س) و امامزاده قطب الدین(ع) در مسیر گچساران-دهدشت و بهبهان آماده پذیرایی از زوار هستند.

 

انتهای پیام/ش

پذیرایی از زائران اربعین در موکب «سیدالشهدا (ع)» استان در مرز شلمچه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.