حاج رضایی: تیم ملی فوتبال باید با تیم های قدرتری روبرو شود

کارشناس فوتبال معتقد است تیم ملی برای کسب موفقیت در جام جهانی باید با تیم های قدرتری هم بازی شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان امیر حاج رضایی کارشناس فوتبال در گفت و گو با رادیو در پاسخ به این سوال که بیشتر باید با چه سبک فوتبالی بازی کرد تا تیم ملی کشور با آمادگی بیشتری در جام جهانی 2018 حضور پیدا کند، بیان کرد: سلسله مسابقات تدارکاتی شبیه به کار یک نویسنده است که چک نویس هایی دارد و با ویرایش متن قصد دارد به متن نهایی برسد. کی روش و همکارانش قصد دارند در این مسیر تردیدهایی که نسبت به بازیکنان وجود دارد از بین ببرند، به جوان ترها در برخی پست ها بیشتر فرصت داده شود و نگرشی که در سیستم کاری وجود دارد بازنگری و تصحیح شود.

او تصریح کرد: ما به دلایلی نمی توانیم تیم های قدرتمند را در مقابل خودمان داشته باشیم. جامعه فوتبال از این علل آگاه هستند. نگاه من به مسابقات تیم ملی مثبت است. ما حریفان تدارکاتی داریم که با بازی برابر آن ها کادر فنی می تواند به بخشی از اهدافش برسد.

حاج رضایی به لزوم انجام بازی تدارکاتی با حریفان قدر تأکید کرد و گفت: 10 آذر قرعه کشی انجام می شود. با توجه به اینکه حتماً یک تیم از سید 1 و یک تیم از سید 2 در گروه ما قرار خواهد گرفت، نیازمند حریفان قدرتمندتر هستیم. ما در آن زمان نمی توانیم بگوییم که حریف ضعیف بهتر از هیچ چیز است، آن حریف دیگر به کار نمی آید و فقط فرصت سوزی است. مسئولان باید پاسخ بدهند که آیا می توانند مشکلات را برطرف کنند تا تیم ملی با حریفان بهتر بازی کند یا خیر. برای رسیدن به پاسخ این سوال احتیاج به زمان داریم.

کارشناس فوتبال در پاسخ به این پرسش که کی روش در مصاحبه ها اعلام کرده تیمی که اکنون ما در اختیار داریم بهتر از تیمی است که در جام جهانی 2014 داشتیم، نظر شما در این خصوص چیست، خاطر نشان کرد: تا زمانی که یک مسابقه جدی نداشته باشیم، بنده نمی توانم در خصوص وضعیت تیم نظر بدهم.

 انتهای پیام/ 

اظهارات حاج رضایی درباره تیم ملی فوتبال 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۴ ۲۰ آبان ۱۳۹۶
تیم ملی ایران قدرتمند است