آيت‌الله علوی گرگانی:

خداوند از همه اعمال انسان‌ها نسخه‌برداری می‌کند

آیت الله علوی گرگانی گفت:‌خداوند روزی همه آنچه نسخه‌برداری کرد نشان می‌دهد بنابراین اعمال انسان‌ها باید به گونه‌ای باشد که اسباب شرمندگی نباشد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ؛ آیت‌‌الله محمد علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار جمعی از دست اندرکاران ایستگاه صلواتی به سوی ظهور واقع در خیابان شهدا اظهار کرد: باید حرکت و عمل شما مورد رضای امام زمان(عج) باشد و به تأیید ایشان برسد تا نجات انسان‌ها با ظهور ایشان فراهم شود.

وی خاطرنشان کرد:‌ خداوند در قرآن فرموده حرکت‌ها و عمل شما ثبت و ضبط می‌شود و از آنها نسخه‌برداری صورت می‌گیرد و در روز قیامت از آنها پرده‌برداری می‌شود.

این مرجع تقلید با بیان اینکه خداوند از همه اعمال انسان‌ها نسخه‌برداری می‌کند گفت: خداوند روزی همه آنچه نسخه‌برداری کرد نشان می‌دهد بنابراین اعمال انسان‌ها باید به گونه‌ای باشد که اسباب شرمندگی نباشد.

وی عنوان کرد: ائمه اطهار(ع) به همین دلیل تأکید داشتند که از خطا و گناه دوری کنید تا در روز قیامت خجالت‌زده نشویم.

آیت‌‌الله علوی گرگانی یادآور شد: یکی از دلایل گریه‌های امام سجاد(ع) برای این بود که خداوند در قیامت ایشان را رسوا نکند بنابراین انسان‌های عادی باید بیشتر این امر را در نظر داشته باشند.

وی با بیان اینکه انسان‌ها لازم است از خداوند بخواهند که گناهان آنها را بپوشاند گفت: باید از گناه پرهیز کرد تا در هنگامی که خوبی‌های ما نشان داده می‌شود عزت و افتخاری باشد.

در ابتدای این دیدار گزارشی از فعالیت‌های ایستگاه صلواتی به سوی ظهور ارائه شد؛ این ایستگاه طی ماه‌های محرم و صفر به ارائه خدمات می‌پردازد و برنامه‌هایی در مناسبت‌های مذهبی مانند ایام فاطمیه، ولادت و شهادت ائمه اطهار(ع) و ‌ماه رمضان دارد. برپایی ایستگاه برای حجاب، شهدا، توزیع بسته فرهنگی و کتاب از دیگر فعالیت‌های این ایستگاه است.

انتهای پیام/ح

گناه در دنيا شرمندگی در آخرت را به همراه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.