رئیس دانشگاه فرهنگیان؛

کنگره هاشمی رفسنجان دردانشگاه فرهنگیان

رئیس دانشگاه فرهنگیان از میزبانی این دانشگاه برای کنگره علمی آثار تربیتی و رفتاری مرحوم هاشمی رفسنجانی خبرداد.

کنگره هاشمی رفسنجان دردانشگاه فرهنگیانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان رئیس دانشگاه فرهنگیان استان کرمان گفت: شخصیت مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی برای همه ما شناخته شده است و ایشان قبل از انقلاب مهمترین نقش را در پیروزی انقلاب و یاری کردن کمیته ها و انجمن های مبارز، ایجاد وحدت در بین مبارزان داشته اند و بعد از انقلاب نیز به عنوان بازوی امام در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام برداشتند.

حجت الاسلام عباس توان افزود: مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی شخصیت نخبه ای بودند که بعد شخصیت تربیتی ایشان کمتر مورد توجه قرار گرفته بود و این در حالی است که در این رابطه کتاب های بسیاری از ایشان به جا مانده است.

وی تصریح کرد: کمیته ای در دانشگاه فرهنگیان استان کرمان برای شناخت بعد تربیتی شخصیت مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی تشکیل شد و روی آرای تربیتی ایشان کار شده است و امیدواریم بتوانیم کتاب بررسی آرای تربیتی مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی را تدوین و رونمایی کنیم.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان، تصریح کرد: برای اجرای این نکوداشت به صورت آکادمیک، درخواست و سایر موارد مربوطه به وزارت علوم ارسال شده و در ادامه با ایجاد کانال و سایت این همایش، فراخوان مقاله نیز در کشور ارائه شد تا مقالات مربوطه جمع آوری شود.

حجت الاسلام توان گفت: در این راستا از همکاری سایر دانشگاه های استان کرمان نیز استفاده شده است.

وی با تاکید بر اینکه مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی در همه زمینه ها نابعه بودند، تصریح کرد: با این همایش می توان شناخت شخصیت ایشان را تسهیل کرد.

انتهای پیام/ح

کنگره تربیتی هاشمی رفسنجانی دردانشگاه فرهنگیان برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.