709 پرونده اجرایی در ثبت اسناد و املاک خراسان شمالی مختومه شد

مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان گفت : در سال جاری 709 پرونده اجرایی در ثبت اسناد و املاک استان خراسان شمالی مختومه شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ علی اصغر اسدی مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان خراسان شمالی گفت: این اداره کل در ارائه خدمات ثبتی بصورت الکترونیکی با مختومه نمودن پرونده های متشکله در شعبات اجرا بیش از 709 پرونده اجرایی مقام دوم را در کشور کسب کرد.

وی افزود : خراسان شمالی در این شاخص رشد 230 درصدی را به نسبت به مشابه سال 95 داشته است .

اسدی اظهار کرد : ثبت انتزاع و افتتاح اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری و اداره اجرای اسناد رسمی بجنورد یکی از اولویت هایی بوده که با گسترش فضای اداری ثبت شرکت ها این مهم محقق و هم اکنون شاهد افتتاح اداره اجرای اسناد رسمی در شهر بجنورد براساس چارت سازمانی هستیم .

اسدی تصریح کرد : به منظور رفاه حال مردم انتزاع و افتتاح اداره ثبت اسناد واملاک ناحیه 2 واحد ثبتی بجنورد را در پیش رو داریم که با حمایت مسئولین استان و اختصاص فضای اداری مناسب برای این مهم نیز قطع به بقین موثر خواهد بود .

وی با اشاره به بیانات رهبری در بحث توسعه ثبت و سند رسمی در سیاست های کلان کشور گفت : جایگاه ثبت در توسعه قضایی و حمایت قضایی و کاهش پرونده ها در محاکم قضایی نقش به سزایی داشته است .

مدیر کل ثبت اسناد و املاک خراسان شمالی از تعامل و همکاری مدیریت اداره کل پست استان برای انجام امورات ثبتی در قالب تحقق برنامه های برون سپاری در چهار چوب تفاهم نامه های اجرایی و واگذاری ساختمان جدید به منظور افتتاح اداره اجرای اسناد رسمی بجنورد تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/آ

مختومه 709 پرورنده اجرایی در استان خراسان شمالی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.