پورمهدی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

زلزله، خسارتی در استان آذربایجان شرقی نداشته است/ اعزام اکیپ‌های هلال احمر به استان کرمانشاه برای کمک به مصدومان

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: براساس آخرین گزارش‌‌های دریافتی از تمامی شهرها، لرزه دیشب در استان آذربایجان شرقی هیچ گونه خسارت جانی و مالی نداشته است.

زلزله، خسارتی در استان آذربایجان شرقی نداشته است/آماده‌باش نیروهای امدادی و مدیریت بحرانمحمد صادق پورمهدی معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  به زلزله مهیب دیشب در مرز ایران و عراق اشاره و اظهار کرد: به دلیل عمق کم وقوع این زمین لرزه در مرز جمهوری اسلامی ایران و عراق، تکان‌های شدیدی را در استان و به ویژه تبریز شاهد بودیم.

وی ادامه داد: از همان لحظات اولیه وقوع زمین لرزه، تمامی نیروهای امدادی و انتظامی به حالت آماده باش کامل درآمدند.

آماده باش کارگروه‌های یازده گانه در آذربایجان شرقی

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی تصریح کرد: دیشب جلسه فوری شورای هماهنگی مدیریت بحران استان در محل استانداری برگزار شد و کارگروه‌های یازده گانه این شورا نیز به حالت آماده باش کامل در آمدند.

پورمهدی تاکید کرد: براساس آخرین گزارش‌‌های دریافتی از تمامی شهرها، این زمین لرزه در استان آذربایجان شرقی، هیچ گونه خسارت جانی و مالی به همراه نداشته است.

وی با اشاره به  اعزام اکیپ‌های هلال احمر به استان کرمانشاه برای کمک به مصدومان این حادثه، گفت: هرگونه کمک استان به مردم استان‌های زلزله زده پس از اعلام نیاز ستاد بحران کشور انجام می‌شود.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی خاطر نشان کرد: استان آذربایجان شرقی با تمام توان در خدمت مردم زلزله دیده کرمانشاه و سایر استان‌ها خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار