کارگردان سینما در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

«پیکسل» به زودی در شبکه تعاملی نمایش داده می‌شود

محمدحسین لطیفی به بیان آخرین وضعیت مجموعه «پیکسل» و بررسی کیفیت آن پرداخت.

امیدواریم «پیکسل» به زودی وارد شبکه شودمحمدحسین لطیفی کارگردان تلویزیون و سینما درباره آخرین وضعیت مجموعه «پیکسل» در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: وقفه‌ای در پخش این مجموعه افتاد که رفع شد و امیدواریم به زودی در شبکه تعاملی به نمایش درآید.

وی درباره کیفیت این مجموعه بیان کرد: برای اولین بار است که یک سریال تعاملی ساخته شده یعنی مخاطب هر 15 دقیقه با یک دوراهی که دارای قصه‌ای متفاوت است روبرو می‌شود و آنجاست که دست به تصمیم‌گیری و قضاوت می‌زند.

وی افزود: امیدوارم که مجموعه‌ای متفاوت به مخاطب ارائه دهیم تا لذت کافی را ببرند.

«پیکسل» نخستین سریال تعاملی به حساب می‌آید که طراحی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی آن بر عهده حامد عنقا است. او ساختار روایی سریال را با شیوه‌ای متفاوت پایه‌ریزی کرده است تا مخاطب خودش بتواند در سرنوشت قهرمان داستان مشارکت داشته باشد. کارگردانی فاز اول این سریال را محمود معظمی و فاز دوم و سوم را محمدحسین لطیفی بر عهده داشت.

حمید گودرزی، سحر قریشی، کامبیز دیرباز، پوریا پورسرخ، برزو ارجمند، لیلا اوتادی، جواد یحیوی، نرگس محمدی، یاسمن معاوی، وحید شمسایی، امید حاجیلی و محمدحسین لطیفی با هنرمندی مهراوه شریفی‌نیا بازیگران اصلی «پیکسل» هستند.

 

انتهای پیام/

آخرین اخبار از پخش سریال پیکسل در شبکه تعاملی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار