مظلومی در جمع خبرنگاران:

آژانس‌های سنتی اتومبیل از فضای سنتی به دنیای مدرن کوچ می‌کنند

مدیر روابط عمومی مجموعه متحد موسسات اتومبیل کرایه تهران گفت: آژانس‌های سنتی به زودی در قالب اپلیکیشنی به نام «آیکار» فعالیت می‌کنند.

آژانس‌های سنتی اتومبیل از فضای سنتی به دنیای مدرن کوچ می‌کنندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسن مظلومی مدیر روابط عمومی مجموعه متحد موسسات اتومبیل کرایه تهران در حاشیه جلسه امروز دوشنبه 22 آبان‌ماه مجلس با حضور در جمع خبرنگاران از آغاز فعالیت مشترک مجموعه بزرگ آژانس‌های اتومبیل کرایه در قالب اپلیکیشنی موسوم به «آیکار» خبر داد.

وی افزود: این مجموعه با بیش از 10 هزار خودرو کار خود را در پایتخت آغاز می‌کند و دورنمایی یکصدهزار خودرو را برای آینده نه‌ چندان دور متصور هستیم.

مدیر روابط عمومی مجموعه متحد موسسات اتومبیل کرایه تهران با بیان اینکه هزینه کم و امنیت بالا شعار مجموعه نوین آژانس‌های اپلیکیشنی‌ است، اظهار کرد: احساس امنیتی که مردم نسبت به آژانس‌های سنتی خودرو دارند محصول اعتماد آنها طی سال‌های متمادی است که حال این ویژگی در کنار قیمت‌های تعدیل شده، سرعت بیشتر ارائه خدمات و دسترسی بسیار آسان در هر نقطه از ویژگی‌های نسل جدید مجموعه آژانس‌های اتومبیل است.

مظلومی تصریح کرد: تعامل اپلیکیشن صباسیر به گونهای است که با اپ‌های دیگر قابل اجرا بوده که این موضوع بیانگر آغوش باز شرکت جهت همکاری با دیگر آژانس‌های اینترنتی است، البته در صورت دارا بودن استاندارد لازم رانندگان آن در مووضع امنیت و اعتماد.

مدیر روابط عمومی مجموعه متحد موسسات اتومبیل کرایه تهران خاطرنشان کرد: بزودی طی یک نشست خبری با حضور علی‌قلی مدیرعامل و مهران کوثری رئیس هیئت مدیره مجموعه صباسیر اطلاعات کامل‌تری از کوچ آژانس‌ها از سیستم سنتی به مدرن در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد گرفت.

شایان ذکر است، بعد از تشکیل اسنپ و تپسی بسیاری از رانندگان آژانس‌ها و تاکسی‌داران اعتراضات زیادی را در مقابل مجلس انجام دادند که در نهایت تصمیم گرفته شد این آژانس‌ها و تاکسی‌ها نیز به دنیای مدرن کوچ کرده تا بتوانند خدمات بهتری ارائه کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: آژانس ، سنتی ، آیکار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار