آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی غرب کشور برای امدادرسانی به زلزله‌زدگان

واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی مناطق غربی کشور آمادگی خود را برای خدمات‌رسانی به زلزله‌زدگان اعلام کردند.

آمادگی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی برای امدادرسانی به زلزله‌زدگانبه گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شهریار عباسی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام از همکاری واحدهای دانشگاهی این استان با ستاد بحران خبر داد و گفت: خسارت ناشی از زلزله در این استان محدود به خرابی برخی ساختمان های فرسوده و مناطق روستایی بوده است.

وی با بیان اینکه هیچ‌یک از ساختمان های واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی آسیب جدی ندیده‌اند، افزود: در صورت نیاز، برای همکاری با ستاد بحران استان فراخوان داده شده است و دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی استان، برای کمک به زلزله‌زدگان اعزام خواهند شد.

تشکیل شورای معاونین واحد سنندج برای کمک به زلزله‌زدگان

راشدنسب مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج نیز از تشکیل شورای معاونین برای کمک به زلزله‌زدگان استان های غربی کشور خبر داد و گفت: خوشبختانه خسارات ناشی از زلزله شب گذشته تنها منجر به تخریب برخی ساختمان های فرسوده و ترک برداشتن دیوارها و شکسته شدن شیشه ها شده است.

تخلیه خوابگاه دخترانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج

وی افزود: شب گذشته پس از وقوع زلزله، دانشجویان خوابگاه دخترانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج به وسیله اتوبوس به سوله ورزشی و مسجد دانشگاه که دارای ساختمان های نوساز و مقاوم بودند، منتقل شدند تا از آسیب های احتمالی در امان باشند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج اظهار داشت: طبق آخرین اطلاعات، هیچ یک از ساختمان های دانشگاه آزاد اسلامی این استان شامل مرکز بانه، واحد سقز، واحد بیجار، واحد قروه، واحد سنندج و مریوان آسیب ندیده‌اند.

عظیمی مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه نیز گفت: با توجه به شدت زلزله در این استان، خوشبختانه واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی این استان تا این لحظه دچار خسارات مالی نشده‌اند.

کلاس های آموزشی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه امروز تعطیل است

وی افزود: کلاس های آموزشی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه امروز تعطیل است، اما کارمندان بخش اداری به دلیل امدادرسانی و خدمت‌رسانی به مردم منطقه، در محل کار خود حاضر شده‌اند.

عظیمی خاطرنشان کرد: با توجه به تعطیلی مدارس استان کرمانشاه، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه نیز به منظور رفاه حال و آرامش کارمندان خانم، امروز را برای آنان تعطیل اعلام کرده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه در پایان گفت:‌ به دلیل قطع ارتباط تلفنی، از میزان خسارات احتمالی در واحد گیلانغرب و آموزشکده های سما در کرند و سرپل ذهاب اطلاعات دقیقی در دست نیست.

غیبت دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی همدان تا پایان هفته موجه است

سعید جامه بزرگی رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان تاکید کرد: کلاس های آموزشی این دانشگاه امروز و روزهای آتی برقرار است اما با تصمیم و مصوبه ستاد بحران دانشگاه، غیبت دانشجویان به دلیل مشکلات ناشی از زلزله، تا پایان هفته موجه محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: به دلیل همجواری استان همدان با کرمانشاه، صبح امروز در دانشگاه ستاد بحران تشکیل شد و طی تماس با مراکز استان کرمانشاه، دانشگاه،‌ سازمان هلال احمر، سازمان انتقال خون و سایر ارگان هایی که در این استان خدمات رسان هستند، اعلام کردیم که هم از نظر امکانات و هم از نظر مالی، آمادگی هر گونه کمک رسانی به این استان و مردم زلزله زده را داریم.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار