فرماندار دورود :

چند دستگاه کامیون به مناطق زلزله‌زده اعزام شد

فرماندار دورود گفت: اجرای فاز ۴ راه نجات کارخانه سیمان دورود است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ ماشاءالله نعمتی، فرماندار شهرستان دورود، عصر امروز در جلسه بررسی عملکرد ایجاد اشتغال و سرمایه‌گذاری دستگاه‌های اجرایی بر اساس سامانه رصد و همچنین تشریح شیوه‌نامه تسهیلات اشتغال‌زایی گفت: تسهیلات از محل تبصره ۱۸ با توجه به بسته‌های رونق و تولیدی مصوبه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در قالب ۲۰ هزار میلیارد تومان تخصیص‌یافته است.

چند دستگاه کامیون به مناطق زلزله‌زده اعزام شد

وی افزود: سهم لرستان بالغ‌بر ۴۶۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان تحت عنوان برنامه اشتغال فراگیر یا طرح تکاپو است.

فرماندار شهرستان دورود با بیان اینکه ۳۸ رسته طرح قابلیت اشتغال‌زایی در شهرستان را داراست، افزود: در محصولاتی در این شهرستان توانایی اجرای طرح وجود دارد و نیازمند پای کارآمدن مردم هستیم تا با نگاه اشتغال‌زایی باجدیت فرصت پایداری برای مردم ایجاد کنیم.

نعمتی تاکید کرد: شورای اشتغال شهرستان وظیفه‌ای جز ایجاد اشتغال ندارد و دولت در ایجاد فرصت‌های شغل مصمم است.

وی ضمن تسلیت حادثه دل‌خراش زلزله یکشنبه شب، به مردم شریف ایران و علی الخصوص استاندار استان کرمانشاه و مردم خونگرم و ولایت مدار این شهر گفت: اقدامات دستگاه‌های اجرایی ستاد بحران شهرستان دورود و عوامل امدادی و کمک‌رسانی به مصدومان و جان‌باختگان در عملیات هم چنان ادامه دارد.

این مسئول ادامه داد: با اعزام چند دستگاه کامیون تعداد ۴۳۰ تخته چادر تا این ساعت توانسته‌ایم به مناطق زلزله‌زده اعزام کنیم.

راه نجات کارخانه سیمان دورود اجرای فاز ۴

فرماندار شهرستان دورود به راه نجات کارخانه سیمان دورود از وضعیت فعلی اشاره کرد و افزود: اجرای فاز ۴ یکی از خواسته‌های عموم مردم باتوجه به مستعمل بودن قطعات ماشین‌آلات بوده، راه برون‌رفت از مشکلات کنونی اجرای طرح جایگزین است.

وی افزود: با پیگیر‌های انجام شده عملیات اجرایی پروژه فاز ۴ سیمان دورود شروع خواهد شد.

نعمتی با بیان اینکه بوم گردی در روستا‌های این شهرستان تاکنون اجرا نشده است، افزود: اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری لرستان متاسفانه در این بحث ورود نکرده تا روستا‌های دورود هدف گردشگران قرار بگیرد.

وی در ادامه گفت: باید به بحث جذب توریست و گردشگری، کشت کلزا، گیاهان دارویی در اشترانکوه و... نگاه ویژه‌ای به منابع خدادادی و طبیعت بکر و دست‌نخورده این شهرستان داشته باشیم.

انتهای پیام/د

اجرای فاز ۴ راه نجات کارخانه سیمان دورود است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار