دستگیر عاملان سرقت از باجه بانک در نیشابور

عاملان دستبرد ۱۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومانی به باجه بانک در بیمارستان حکیم نیشابور شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: ظهر روز دوشنبه گذشته، زمانی که کارمند باجه بانک در بیمارستان حکیم نیشابور از محل کارش بیرون رفت تا وجه نقد داخل دستگاه خودپرداز بگذارد دو مرد جوان با تخریب قفل در، وارد باجه شدند و ۱۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان وجه نقد را به سرقت بردند.

سردار «قادر کریمی» افزود: در پی گزارش این سرقت با توجه به اهمیت موضوع بلافاصله دستورات لازم برای پی گیری سرقت صادر و کارآگاهان پلیس آگاهی نیشابور با هدایت سرهنگ بیات مختاری، فرمانده انتظامی این شهرستان وارد عمل شدند.

وی  گفت: کارآگاهان با بررسی‌های علمی و تحقیقات گسترده به سرنخ‌هایی دست یافتند که منجر به چهره زنی یکی از عاملان این سرقت شد.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی خاطر نشان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی، این عامل سرقت که مردی ۴۱ ساله است و به بیمارستان رفت و‌آمد داشته را با اقدام ضربتی خود دستگیر کردند.

 
سردار کریمی گفت: متهم که غافلگیر شده بود در برابر شواهد و ادله موجود اعتراف کرد از چندی قبل نقشه سرقت را طراحی و با همدستی یکی از دوستانش، پس از آن که خودروی پراید شخصی اش را به داخل محوطه بیمارستان می‌آورد مرتکب سرقت می‌شوند. او وجوه نقد را داخل خودروی پراید گذاشته و از همدستش می‌خواهد محل را ترک کند.

سردار کریمی افزود: این متهم زمانی که پلیس برای پی گیری موضوع در محل حاضر شده بود بین افرادی که درباره نحوه سرقت پرس و جو می‌کردند حضور داشته است.

وی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی نیشابور، همدست متهم را نیز دستگیر و تحقیقات از عاملان این سرقت که سابقه کیفری نیز تا کنون نداشته اند ادامه دارد.
 
انتهای پیام//ف.ج
 

عاملان سرقت از باجه بانک در نیشابور دستگیر شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.