احتمال شکایت میثاقیان از مشهدی ها

مسئولان تیم سیاه جامگان تاکنون نزدیک به 30درصد مطالبات مالی میثاقیان را پرداخت کرده اند و هنوز به طور کامل با او تسویه حساب نکرده اند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در حالی که نزدیک به یک ماهه از جدایی میثاقیان از جمع مشکی و قرمز پوشان مشهدی می گذرد اما با این وجود هنوز مسئولان این تیم تنها 30درصد از مطالبات این سرمربی را پرداخت کرده اند و به طور کامل با او تسویه حساب نکرده اند.

این احتمال نیز وجود دارد با توجه به رفتاری که مشهدی ها در قبال او مرتکب شدند او هم در روزهای آینده برای دریافت مطالباتش از مشهدی ها به کمیته انضباطی شکایت کند.

همچنین رحمان احمدی، دروازه‌بان باتجربه پیکان این روزها شرایط سختی را در پیکان سپری می کند و آن طور که شنیده می شود در نیم فصل دوم لیگ برتر به دنبال جدایی از جمع شاگردان جلالی است.

بر این اساس با توجه به اخراج عین افشار از جمع مشکی و قرمز پوشان مشهدی باشگاه سیاه جامگان سخت به دنبال یک دروازه بان شش دانگ است و از این رو شنیده می شود کادر فنی مشهدی ها به دنبال این هستند تا شرایط حضور رحمان احمدی را در مشهد فراهم کنند.

باشگاه سیاه جامگان جزء تیم هایی است که هنوز مجوز ملی و حرفه ای گری را دریافت نکرده است و با توجه به شکایتی که احتمال دارد در پرونده سیاه جامگان به ثبت برسد باید مسئولان باشگاه پیگیر وضعیت مطالبات میثاقیان باشند.

برهمین اساس مدیرعامل سیاه جامگان درباره کسب مجوز ملی و حرفه ای گری این باشگاه بیان کرد:تنها به دلیل اینکه تراز نامه مالی ما ایراد داشت،نتوانستیم مجوز ملی و حرفه ای گری را دریافت کنیم و به دنبال این هستیم تا این مشکل را به زودی حل و بتوانیم مجوزهای لازم را برای حرفه ای گری بدست آوریم.

انتهای پیام/

رحمان احمدی در تیررس باشگاه سیاه جامگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار