بخشی از امورتصدی اداره کل تعاون سیستان و بلوچستان به اتاق تعاون واگذارشد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: بخشی از امور تصدی این نهاد در راستای اصل ۴۴ قانون اساسی با امضای تفاهنامه مشترک به اتاق تعاون این استان واگذار شد.

بخشی از امورتصدی اداره کل تعاون سیستان و بلوچستان به اتاق تعاون واگذارشدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مهرداد جهاندیده مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی  استان اظهار داشت: انعقاد این تفاهمنامه با هدف تحقق سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی مرتبط با بخش تعاون در خصوص برون سپاری فعالیت‌های تصدی گری به بخش غیر دولتی و اعمال نظارت بهینه از طریق عوامل درون سازمانی و درون بخشی بر تعاونی‌ها برای اطمینان از تطبیق فعالیت آن‌ها با قانون بخش تعاون انجام شد.

وی افزود: بر اساس این تفاهنامه اموراتی نظیر بررسی گزارشات مالی اتحادیه‌ها و تعاونی ها، اجرای نظام نظارتی، نظارت بر نحوه برگزاری مجامع عمومی، برگزاری برنامه‌های ترویجی و دوره‌های آموزشی و رسیدگی به شکایات به اتاق تعاون سیستان و بلوچستان واگذار شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ادامه داد: همچنین نظارت بر تغییرات ثبتی تعاونی ها، تشکیل و توسعه تعاونی ها، پذیرش و بررسی پرونده‌های درخواست تسهیلات و جمع آوری آمار و اطلاعات مورد نیاز از دیگر موارد واگذار شده به اتاق تعاون سیستان و بلوچستان است.

انتهای پیام /ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار