اعزام ۶ اکیپ عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق از آذربایجان غربی به کرمانشاه

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: حدود ۳۰ نفر در قالب ۶ تیم عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق برای کمک به امر امدادرسانی از این استان به کرمانشاه اعزام شدند.

اعزام ۶ اکیپ عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق از آذربایجان غربی به کرمانشاهبه گزارش خبرنگار گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان  ، اکبر حسن بگلو مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی اظهار کرد: با توجه به نیاز جدی برای برقراری انرژی‌های زیرساختی از جمله برق و لزوم تعمیرات تاسیسات آسیب دیده توزیع برق در استان کرمانشاه این اکیپ‌های عملیاتی با تجهیزات کامل به مناطق زلزله زده این استان اعزام شده است تا به نیرو‌های شرکت برق این استان کمک کنند.

وی ادامه داد: این اکیپ‌ها به همراه کلیه تجهیزات مورد نیاز از جمله یک دستگاه جرثقیل و بالابر و ۶ خودروی اکیپ عملیات، راهی مناطق آسیب دیده شدند.

وی افزود: به دنبال وقوع زلزله، تمام اکیپ‌های آذربایجان غربی از ساعت‌های اولیه در آماده باش بودند، ولی مشکل خاصی در این مدت مشاهده نشده است.

حسن بکلو گفت: کمک به هموطنان آسیب دیده وظیفه دینی و شغلی ماست و با تمام قوا و امکانات در حل مشکل برق رسانی به مناطق بی برق از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کنیم.

منبع ایرنا

انتهای پیام /ف

اکیپهای عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق به کرمانشاه اعزام شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.